کد خبر : 1694413 | 17 تیر 1399 ساعت 16:50 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

رئال مادرید و قهرمانی در لالیگا به سبک اتلتیکو!

رئال مادرید با فاصله گرفتن از سبک بازی گذشته خود، شبیه تر از همیشه به رقیب همسایه یعنی اتلتیکو مادرید شده است.

رئال مادرید و قهرمانی در لالیگا به سبک اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تنها 4 بازی دیگر تا پایان لالیگا فاصله دارد و با دو برد و دو تساوی قهرمانی اش مسجل خواهد شد.

در شروع مجدد لالیگا رئال توانسته به هفت برد متوالی دست پیدا کند که سه تای شان با برتری 1-0 بوده است.

 

 

1509350

 

 

در هفته های اخیر رئال ختافه را در زمین خود 1-0 شکست داده و در زمین اسپانیول و بیلبائو نیز به برتری 0-1 رسید. در هر سه بازی، کریم بنزما بهترین مهاجم رئال در امر گلزنی ناکام ماند و از 4 گل اخیر رئال هیچکدام توسط مهاجمان به ثمر نرسیده است.

آخرین بار که یک مهاجم رئال توانسته گلزنی کند، به بازی با مایورکا بر می گردد که وینیسیوس توانست گل نخست رئال را به ثمر برساند. سپس سرخیو راموس روی یک ضربه کاشته عالی حساب کار را 2-0 کرد. در بازی بعدی برابر اسپانیول، کاسیمیرو گلزنی کرد و هر دو گل اخیر رئال برابر ختافه و بیلبائو را نیز سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

 

 

1509351

 

 

هرچند هیچ مهاجمی در سه بازی اخیر گلزنی نکرده اما برای مثال، بنزما در بازی با اسپانیول به کاسیمیرو پاس گل داد و آسنسیو نیز در همان بازی نمایش خوبی داشت. برابر بیلبائو نیز بازی رودریگو چشم نواز بود.

در مجموع رئال شش بار در فصل جاری توانسته بازی هایش را با نتایج 1-0 پیروز شود که از تمامی تیم های لالیگا بیشتر است. پشت سر این تیم اتلتیکو مادرید، ویارئال و سویا قرار دارند که 5 پیروزی 1-0 در کارنامه شان دیده می شود.

در واقع رئال زیدان این روزها با سبک بازی مشابه اتلتیکو و بردهای 1-0 در حال نزدیک تر شدن به قهرمانی شماره 34 خود در لالیگاست.

 

دیدگاه‌ها