کد خبر : 1694443 | 17 تیر 1399 ساعت 19:02 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

لبخند نیازمند برای ورود به دنیای جدید (عکس)

پیام نیازمند پانزدهمین کلین شیت فصل را در بازی 23 ام لیگ نوزدهم ثبت کرد و رفته رفته خودش را آماده یکی از خاص ترین فصول زندگی‌اش می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر مثل روزهای ابتدایی حضور پیام نیازمند در سپاهان یا شبی که مجید جلالی به یکباره تصمیم گرفت او را در مقابل پرسپولیس در لیگ هفدهم بازی بدهد، نیست؛ حالا شرایط خیلی تغییر کرده است.


نیازمند ظی این دو سال حتی یک اشتباه منجر به گل هم در ترکیب سپاهان نداشته؛ او در تمام بازی های تیمش، اعم از حذفی و لیگ حاضر بوده تا بازیکن ویژه ای از این حیث باشد و در لیگ نوزدهم هم رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن را با عبور از بزرگان تاریخ دروازه بانی فوتبال ایران به نام خودش زد و حالا همه تیم های لیگ برتری آرزوی داشتن او را در چارچوب قفس توری خودشان دارند.

 

 

 


مسئولان باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم پیش دستی کردند و یک سال دیگر به قرارداد گلر جوان و 25 سال تیمشان اضافه کردند؛ تحرکی که اگر از سوی باشگاه اصفهانی انجام نشده بود، همین حالا پیام نیازمند یکی از اهداف اصلی پرسپولیس در پنجره تابستانی می شد؛ ولی او بندی در قراردادش دارد که در صورت جدایی، فقط می تواند در تیم های خارجی بازی کند.


سه گزینه مقابل پیام نیازمند در تابستان پیش رو قرار دارد؛ یکی ماندن در سپاهان، دیگری پیوستن به تیمی اروپایی و در نهایت احتمال کمی وجود دارد که شایعات پیرامون او برای پیوستن به پرسپولیس رنگ واقعیت به خود بگیرد. 

 

 

 


 با تمام این ها اما یک واقعیت کتمان ناپذیر است و آن هم اینکه با انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال بلژیک، حالا این پیام نیازمند است که مورد توجه‌ترین گلر فوتبال ایران خواهد شد و در صورتی که دنیای کرونایی به او اجازه انتقال مورد نظرش به فوتبال اروپا را ندهد، او در فصل آینده باید به دنیای جدیدش سلام کند؛ دنیایی که شماره یک لیگ برتر فوتبال ایران به نام او خورده و همه او را به عنوان بهترین دروازه بان لیگ صدا خواهند زد.

دیدگاه‌ها