کد خبر : 1694450 | 17 تیر 1399 ساعت 19:33 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه ستاره هلندی به فن دبیک؛ به رئال مادرید نرو!

رافائل فن در فارت، ستاره سابق رئال مادرید انتقال دنی فن دبیک به این تیم را به سود او نمی داند.

توصیه ستاره هلندی به فن دبیک؛ به رئال مادرید نرو!


به گزارش "ورزش سه"، درخشش دنی فن دبیک، هافبک 24 ساله و هلندی در سال های اخیر در ترکیب آزاکس باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و منچستریونایتد برای خرید این بازیکن اقدام کنند. اما رافائل فن در فارت که هم سابقه بازی در لالیگا و هم بوندسلیگا را در کارنامه دارد، معتقد است لیگ آلمان بیشتر به سبک بازی فن دبیک می خورد.

 

1499075

 

رافائل فن در فارت گفت: "فقط یک چیز در فوتبال اسپانیا حساب می شود و آنهم کسب قهرمانی و فتح جوایز است. این روند روی یک بازیکن فشار خاصی را ایجاد می کند و شما همچنین باید خوش شانس باشید. ما تصور می کردیم انتقال به بارسلونا به سود فرانکی دی یونگ خواهد بود و او در این تیم به موفقیت دست می یابد، اما در عمل این اتفاق رخ نداده است.

 

من فکر می کنم بهتر است دنی فن دبیک به پیشنهاد رئال مادرید فکر نکند و از نظر من انتقال به بوندسلیگا به سود این بازیکن خواهد بود. فن دبیک نیز سبک بازی بازیکنی مانند داوی کلاوسن را دارد و شما حتما می دانید که این بازیکن چه نمایش درخشانی در سطح اول فوتبال آلمان ارائه داده است. من بایرن مونیخ یا دورتموند را یک مقصد بسیار خوب برای دنی فن دبیک تصور می کنم. البته باید گفت هم بازی کردن برای رئال مادرید دشوار است و هم پاسخ منفی به پیشنهاد این تیم دادن."

دیدگاه‌ها