کد خبر : 1694454 | 17 تیر 1399 ساعت 19:44 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی: بعد از گل جنجال راه انداختند و ثابتی را زدند؛

گلایه کیانوش رحمتی از میزبانی نود در ارومیه !

کیانوش رحمتی در رابطه با حواشی دیدار دو تیم گل ریحان و نود ارومیه صحبت هایی با خبرنگار ما انجام داد.

گلایه کیانوش رحمتی از میزبانی نود در ارومیه ! 

به گزارش ''ورزش سه''، هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول برای گل ریحانی ها با حواشی خاصی همراه بود. کیانوش رحمتی در رابطه با اتفاقات بازی برابر نود ارومیه با خبرنگار ما گفت و گویی انجام داد. رحمتی در رابطه با شرایط میزبانی نودی ها گفت: در ابتدا باید به وضعیت بد زمین ورزشگاه شهید باکری اشاره کنم که شرایط مناسبی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول را نداشت. سطح ناهموار زمین همراه با چاله های متعدد کاملا در ذوق می زد که سلامتی بازیکنان را به خطر می اندازد هرچند این زمین برای برگزاری تمرین یک تیم آماتور نیز مناسب نیست.

 

وی در ادامه افزود: همه در جریان هستیم که تمامی رقابت های فوتبال باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود ولی این نکته در بازی برابر نود ارومیه رعایت نشد و تقریبا 80 نفر در دو طرف جایگاه VIP حضور داشتند تا بازی را از روی سکوها نظاره گر باشند.

 

مربی گل ریحان در رابطه با بازی گفت: تیم ما سوار بازی بود حتی در نیمه اول به یک پنالتی رسیدیم که موفق نشدیم از نقطه پنالتی به گل برسیم تا اینکه نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد. در نیمه دوم ابتدا دو گل دریافت کردیم ولی بازی را به تساوی کشاندیم تا اینکه بعد از به ثمر رساندن گل دوم شاهد حواشی عجیبی بودیم.

 

رحمتی در رابطه با حواشی بازی گل ریحان و نود ارومیه در دقایق پایانی اظهار کرد: پس از اینکه به دو گل پیاپی رسیدیم شرایط به سود ما عوض شد ولی بعد از اینکه بازی را به تساوی کشاندیم یکسری از افراد که روی نیمکت نود ارومیه حضور داشتند به سمت داور هجوم بردند که این موضوع باعث شد یک وقفه پانزده دقیقه ای ایجاد شود و یک شوک به تیم ما وارد شود. همچنین فشار زیادی به داور بازی وارد شد. یک نفر با لباس شخصی به سمت مهدی ثابتی حمله ور شد که مشتی را هم روانه مربی دروازه بان های ما کرد.

 

وی در پایان گفت:متاسفانه این اتفاقات دست به دست هم دادند تا اینکه گل سوم را دریافت کنیم و امتیاز بازی را از دست بدهیم. امیدواریم فدراسیون نظارت بیشتری انجام بدهد و از انجام چنین اتفاقات و حواشی جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها