کد خبر : 1694455 | 17 تیر 1399 ساعت 19:45 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام چه کسی است؟

دیلی‌میل مدعی شد در صورت جدایی هری کین از تاتنهام، این باشگاه برای جذب آرکادیوش میلیک از ناپولی اقدام خواهد کرد.

جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام چه کسی است؟

به گزارش "ورزش سه"، هری کین بعد از ورود به تیم اول تاتنهام در سال 2014 نمایش های درخشانی برای این تیم ارائه داد و حالا به یکی از بهترین مهاجمان هدف دنیا تبدیل شده است. این ۲۶ ساله تا به اینجا در 286 بازی برای تیم لندنی به میدان رفته، 191 گل نیز به ثمر رسانده و همواره طی این سالها خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر معرفی کرده است.

 

 

1505833

 

 

با این حال عدم موفقیت تاتنهام در کسب جام ها باعث شده که طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره به انگلیسی از تیم لندنی مطرح شود. گفته می شود که منچستریونایتد مهم ترین مشتری ستاره ملی پوش تاتنهام به حساب می آید و این احتمال وجود دارد که هری کین در نقل و انتقالات پیش رو راهی اولدترافورد شود.

 

اگرچه بعید به نظر می‌رسد که تاتنهام به این راحتی‌ها راضی به فروش بهترین بازیکن خود شود اما حالا دیلی میل مدعی شده که در صورت جدایی هری کین از تیم ژوزه مورینیو، آنها به دنبال جذب آرکادیوش میلیک از ناپولی خواهند رفت؛ بازیکنی که مورد توجه تیم‌های میلان یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز قرار دارد. دیلی میل در این گزارش خود ادعا می‌کند که تاتنهام برای جذب این بازیکن قصد دارد پیشنهاد معاوضه لوکاس مورا با میلیک را به ناپولی ارائه دهد.

 

 

 

1489185

 

دیدگاه‌ها