کد خبر : 1694472 | 17 تیر 1399 ساعت 21:54 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

خوزه انریکه:

کوتینیو بهترین گزینه برای لیورپول است

خوزه انریکه، بازیکن سابق لیورپول مدعی شد بهترین گزینه برای تقویت این تیم فیلیپ کوتینیو خواهد بود.

کوتینیو بهترین گزینه برای لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بود که ستاره برزیلی و شماره 10 لیورپول این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کرد و در ادامه نه در این تیم و نه در بایرن مونیخ هرگز روز خوش ندید. اخباری در مورد احتمال بازگشت دوباره خوزه انریکه به آنفیلد به گوش می رسد و خوزه انریکه معتقد است مرسی سایدی ها به چنین بازیکنی در ترکیب نیاز دارند.

 

خوزه انریکه گفت: "ما به یک بازیکن خلاق و بازیگردان شماره 10 احتیاج داریم، چه کسی می تواند از فیلیپ کوتینیو برای ترکیب لیورپول بهتر باشد؟ او باشگاه و این شهر را به خوبی می شناسد و می تواند خیلی زود در ترکیب لیورپول جا بیفتد، زیرا در گذشته در لیگ برتر به میدان رفته است.

 

1504951

 

در حال حاضر تنها مشکل در مورد دستمزد هنگفت کوتینیو است، من معتقدم که او در بارسلونا بسیار دستمزد بالایی دارد، بناراین من مطمئن نیستم که آیا او حاضر به گذشت از مبلغ بالای حقوق خود برای بازگشت به لیورپول خواهد بود یا خیر.

 

به نظر من مشکل فیلیپ کوتینیو در بارسلونا این بود که آنها می خواستند از او به عنوان جانشین نیمار در ترکیب استفاده کنند و به همین دلیل کوتینیو در جناح چپ یا راست به میدان می رفت. در حالیکه سبک بازی او اینگونه نیست و فیلیپ کوتینیو به درد بازی در مرکز میدان می خورد."

دیدگاه‌ها