کد خبر : 1694487 | 17 تیر 1399 ساعت 23:46 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

خیز کاظمی برای آقای گلی لیگ یک

رقابت برای کسب عنوان آقای رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول جذاب دنبال می‌شود و سه بازیکن کاندیدای اصلی کسب کفش طلا هستند.

به گزارش "ورزش سه" با برگزاری دیدار هوادار و نیروی زمینی تهران هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور به پایان رسید که در پایان آن تیم مس رفسنجان صدرنشین جدول شد و آلومینیوم اراک هم در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا پیشتازان به سوی لیگ برتر باشند؛ اما یکی از رقابت‌های جذاب در لیگ یک، رقابت برای کسب عنوان آقای گلی و کفش طلای مسابقات است. جایی که سه بازیکن رقابت تنگاتنگی دارند و حمید کاظمی مهاجم تیم هوادار با گلزنی که امشب داشت توانست خود را 12 گله کند و به صدر جدول برسد.

 

 

1509424

 

 

علی خدادادی مهاجم جوان نیروی زمینی که امشب نتوانست به هوادار گلزنی کند، رقیب اصلی کاظمی برای رسیدن به عنوان آقای گلی است و مشترکا با او در صدر جدول گلزنان با 12 گل قرار دارد؛ حمید گلزاری مهاجم مس رفسنجان که یکی از ارکان اصلی این تیم برای رسیدن به صدر جدول بوده است و توانسته نقش آفرینی درخشانی در ارنج محمد ربیعی داشته باشد، با 11 گل دیگر مدعی کسب عنوان آقای گلی به شمار می‌رود که باید دید در 6 هفته آتی از میان این بازیکنان و یا حتی دیگر مدعیانی که 9 گل یا کمتر از آن زده‌اند می‌تواند به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول دست یابند.

 

 

1509425

 

 

جدول بهترین گلزنان لیگ یک در پایان هفته بیست و هشتم به شرح زیر است :

 

 

12گل:
علی خدادادی(نیروی زمینی)
حمید کاظمی (هوادار تهران)

 

1509423

 

 

11گل:
حمید گلزاری(مس رفسنجان)

 

9گل:
محمدجواد عباسی(قشقایی شیراز)
مهرداد حیدری (رایکا بابل)
امین اسدی (آرمان گهرسیرجان)

 

8گل:
ایمان غلامی (بادران تهران)
بابا محمدی (فجر سپاسی)
سیدپیمان میری(آلومینیوم اراک)

دیدگاه‌ها