کد خبر : 1694493 | 18 تیر 1399 ساعت 00:37 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال از تیم امید به جوانان؛

بختیاری‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان شد

مدافع پیشین تیم ملی و استقلال هدایت تیم ملی جوانان ایران را برعهده گرفت.

بختیاری‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان شد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی یک ماه قبل و پس از گمانه‌زنی‌های متعدد، به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در تیم ملی جوانان حضور نخواهد داشت تا فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین او اقدام کند؛ اتفاقی که تا به امروز رخ نداده بود ولی به نظر می‌رسد به سرانجام رسیده است.

 

پورموسوی که پس از مسابقات دور مقدماتی جام ملت‌ها و حدود دو ماه بدون قرارداد در تیم ملی جوانان فعالیت کرد، در مدت زمان حضورش موفق شد در بازی‌های رسمی سه پیروزی برابر نپال، امارات و قرقیزستان کسب کند تا تیمش به جام ملت‌های آسیا راه یافته و سهمیه حضور در انتخابی جام جهانی را بگیرد، اما در نهایت همکاری او با جوانان قبل از شروع این رقابت‌ها به پایان رسید.

 

در حالی که تیم ملی جوانان حدود پنج ماه است تمرین نداشته، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت هرچه زودتر تکلیف این رده سنی را در آستانه مسابقات جام ملت‌ها مشخص کند و با سهراب بختیاری‌زاده، مدافع سابق تیم ملی و استقلال به توافق نهایی رسیده است.

 

 

1395090

 

 

بختیاری‌زاده در شرایطی این کار دشوار را برعهده گرفته که چهار ماه دیگر باید به همراه تیم ملی جوانان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی جوانان شرکت کند؛ مسابقاتی که تیم ایران در مرحله گروهی باید با تیم‌های ازبکستان، کامبوج و اندونزی رقابت داشته باشد و پس از آن با عبور از مرحله یک چهارم نهایی، سهمیه حضور در جام جهانی را بگیرد؛ اتفاقی که در سال ۲۰۱۶ برای ایران افتاد.

 

سهراب بختیاری‌زاده که سابقه هدایت تیم‌های نفت امیدیه، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را داشته و در تیم ملی امید نیز به‌عنوان مربی فعالیت کرده، از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان ایران انتخاب شده که این موضوع باید به تایید هیأت رئیسه فدراسیون هم برسد تا او رسما کارش را آغاز کند.

دیدگاه‌ها