کد خبر : 1694504 | 18 تیر 1399 ساعت 02:29 | 73.3K بازدید | 13 دیدگاه

میلان 4-2 یوونتوس: بازگشت بزرگ روسونری

میلان در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-2 یوونتوس را شکست بدهد.

میلان 4-2 یوونتوس: بازگشت بزرگ روسونری

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که میلانی ها ابتدا با دو گل از یووه عقب افتادند، در نهایت توانستند با زدن 4 گل، به یک پیروزی پرگل  دست پیدا کنند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این یوونتوس بود که در دقیقه 10 اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما لئوناردو بونوچی نتوانست از ارسال بتانکور استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما موقعیت های خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 37، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که توپ با برخورد به یک بازیکن در میانه راه، باعث باز شدن دروازه میزبان شود اما این بار هم توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این نیمه، بار دیگر میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. آدریان رابیو که پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه روسونری فرستاد.

 

1509446

 

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 53 بود که پاس بلند خوان کوادرادو، با اشتباه مدافعان میلان به کریس رونالدو رسید و او در موقعیتی تک به تک با دوناروما، با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1509454

 

بعد از این گل میلانی ها بازی را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 62 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی ارسال تئو هرناندز به مقابل دروازه یوونتوس، بونوچی با آرنج توپ را زد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. زلاتان پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن شزنی، کار را تمام کرد.

 

1509445

 

فشار حملات میلان ادامه داشت و این تیم در دقیقه 66، به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که فرانک کسیه با پاس زلاتان در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک شوتی که در میانه راه به مدافع حریف برخورد کرد، شزنی را مغلوب کرد.

 

1509448

 

تنها یک دقیقه بعد، میلان به گل سوم رسید. روی تیزهوشی ربیچ بود که رافائل لیائو صاحب موقعیت شد و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه یووه را باز کرد.

بعد از این گل، مائوریتزیو ساری با فرستادن متوئیدی، رمزی و داگلاس کاستا، تلاش کرد تا جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد اما این میلان بود که می توانست در دقیقه 75 به گل چهارم برسد ولی واکنش خوب شزنی روی ضربه ربیچ، مانع از افزایش اختلاف شد.

ولی سرانجام در دقیقه 80، میلان به گل چهارم رسید. پاس عرضی اشتباه الکس ساندرو باعث شد تا بوناونتورا در محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت شود و پاس خوب او را ربیچ با ضربه ای تماشایی تبدیل به گل کرد.

 

1509451

 

در دقایق پایانی یوونتوسی ها تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند و حتی در وقت های تلف شده، رونالدو بار دیگر دروازه دوناروما را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت و در نهایت بازی با برتری 4-2 میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها