کد خبر : 1694521 | 18 تیر 1399 ساعت 10:36 | 39.2K بازدید | 8 دیدگاه

بازتاب‌های یک حرکت جنجالی در سری آ

در عصر VAR، حتی سوارز هم گاز نمی‌گیرد

حرکت پاتریچ مدافع لاتزیو در جریان شکست دیشب این تیم مقابل لچه که یادآور حرکت مشهور لوئیس سوارز بود در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشته.

در عصر VAR، حتی سوارز هم گاز نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو تیم دوم جدول سری آ دیشب به خانه تیم پایین جدولی لچه رفت و در یک بازی پر فراز و نشیب از این تیم 2-1 شکست خورد تا امیدهایش برای جبران فاصله با یوونتوس صدرنشین کمرنگ‌تر شود. اما نتیجه و آنچه در این بازی اتفاق افتاد تحت‌الشعاع اتفاقی قرار گرفت که در وقتهای تلف شده و در آخرین ثانیه‌های بازی بین پاتریچ مدافع لاتزیو و دوناتی بازیکن لچه اتفاق افتاد.

 

لاتزیو که دیدار قبلی‌اش مقابل میلان را هم 3-0 شکست خورده بود وقتی دید در حال از دست دادن سه امتیاز دیگر مقابل لچه است از نظر روانی به شدت تحت فشار قرار گرفته بود. شاید به همین علت بود که در وقتهای تلف‌شده پاتریچ که با دوناتی بازیکن حریف یارگیری کرده بود دست او را گاز گرفت تا بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کند.

 

1509497

 

این حرکت پاتریچ همانطور که انتظار می‌رفت برای هواداران فوتبال یادآور حرکت مشهور لوئیس سوارز در گاز گرفتن بازیکن حریف بود و در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

 

1509498

 

یک کاربر توییتر با انتشار توییتی در این باره نوشت:" پاتریچ بازیکن لاتزیو بازیکن دیگری را گاز گرفت و کارت قرمز دریافت کرد. حتی لوئیس سوارز هم می‌داند که در دوران VAR نباید چنین کاری کرد".

 

1509504

 

یک هوادار اینترمیلان هم به این اتفاق اینطور واکنش نشان داده:" لاتزیو با اسطوره‌هایی مثل پاتریچ در جدول از ما بالاتر است و ما اینجا به خاطر کیفیت تیم‌مان غر می‌زنیم".

 

1509501

 

پاتریچ از لاتزیو در بازی مقابل لچه یک بازیکن را گاز گرفت. نمی‌دانم چرا در آن موقعیت تبدیل به لوئیس سوارز شد. او لایق محرومیتی بیشتر از داگلاس کاستا به خاطر آب دهان انداختن روی دی‌فرانچسکو است

 

1509499

 

امکان ندارد گاز گرفتن بازیکن حریف با پروتکلهای بهداشتی کرونای سری آ مطابقت داشته باشد

 

1509500

 

توییت یک هوادار لاتزیو: من قبلا هم گفته‌ام و این بار دیگر هیچکس نمی‌تواند نظرم را عوض کند: پاتریچ یک بازیکن مزخرف است و باید از باشگاه ما برود. گاز گرفتن، آن هم در چنین موقعیتی؟؟؟؟ چه احمقی. بدون شک چهار یا پنج مسابقه محروم می‌شود.

 

1509502

 

پاتریچ دوناتی را گاز گرفت. لوئیس سوارز به او افتخار خواهد کرد

 

1509503

 

برادر دوقلوی گمشده سوارز برای لاتزیو بازی می‌کند؟ حرکتی مشمئزکننده از پاتریچ.

 

 

دیدگاه‌ها