کد خبر : 1694530 | 18 تیر 1399 ساعت 11:19 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالرشید: همچنان اسنایدر را رقیب اصلی خودم می دانم

استارت دوباره سعداله یف بعد از شکست کرونا

عبدالرشید سعداله یف گفت: کایل اسنایدر همچنان رقیب اصلی من در المپیک محسوب می شود.

استارت دوباره سعداله یف بعد از شکست کرونا

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرشید سعداله یف قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه یکی از ورزشکاران مطرح دنیا بود که به ویروس کرونا مبتلا شد. این کشتی گیر آماده که در چند سال اخیر در وزن 97 کیلوگرم بی رقیب بوده، حالا با رهایی از این ویروس به دنبال شروع دوباره تمریناتش است.


او در مورد نحوه ابتلایش به ویروس کرونا گفت: احتمالا این بیماری را از بستگانم گرفته باشم چراکه بسیاری از آن ها همزمان با من بیمار بودند.


سعداله یف بار دیگر استارت خود را برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو زده و از کایل اسنایدر به عنوان رقیب اصلی اش نام می برد. قهرمان وزن 97 کیلوگرم جهان در این باره عنوان کرد: او به عنوان یک رقیب از نظر جسمانی بسیار قدرتمند است و من حتی دیده ام که چگونه کامیون ها را به پشت خود کشیده است. احمقانه خواهد بود اگر وی را ضعیف بدانیم.
وی در رابطه با احتمال رویارویی با این حریف در المپیک توکیو گفت: من فکر می کنم که دوباره با هم مبارزه خواهیم کرد. من برای کسب مدال در المپیک توکیو حساب باز کرده بودم که این بازی ها به تعویق افتاد. اگر در ادامه دچار آسیب دیدگی نشوم و همه چیز خوب پیش برود فرصتی به وجود خواهد آمد که با اسنایدر مبارزه کنم اما این بستگی به ما ندارد چراکه در جهانی قزاقستان اسنایدر به فینال نرسید و من با شریف اف مبارزه کردم.


عبدالرشید سعداله یف در حالی اسنایدر را حریف اصلی خود در المپیک دانسته که با رفتن جی دن کاکس به وزن 97 کیلوگرم رقابت سختی بین این دو کشتی گیر آمریکایی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشورشان در المپیک توکیو وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها