کد خبر : 1694587 | 18 تیر 1399 ساعت 15:35 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

خروجی مثبت جلسه ایجنت گریزمان و سران بارسا

به نظر می رسد حواشی مربوط به نیمکت نشینی های آنتوان گریزمان در بارسا را باید تمام شده دانست.

خروجی مثبت جلسه ایجنت گریزمان و سران بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به میدان رفتن آنتوان گریزمان در ثانیه‌های پایانی دیدار بارسلونا و اتلتیکو و انتقادهای تند برادر و پدر او از سرمربی بارسلونا به این خاطر، او را به یکی از چهره‌های جنجالی باشگاه کاتالان تبدیل کرد. گریزمان در 5 بازی اخیر بارسلونا در دوران پساکرونا در سه بازی از ابتدا به میدان نرفته هرجند درخشش چند روز پیش برابر ویارئال توانست آبی بر روی آتش شایعات باشد.

 

 

1505793

 

 

 کیکه ستین سرمربی بارسا برای بازی سه شنبه شب گذشته برابر اتلتیکو، لوئیس سوارز و لیونل مسی را در خط حمله به میدان فرستاد و مهاجمانی چون آنتوان گریزمان، آنسو فاتی و مارتین برایثویت روی نیمکت نشستند.

عجیب تر اینکه گریزمان در دو دقیقه پایانی وارد زمین شد؛ در حالی که بازیکنی 17 ساله مثل فاتی دقایق بیشتری فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. به عقیده بسیاری، ستین اینگونه قصد تحقیر ستاره فرانسوی را داشت.

 

 

1509577

 

 

در پی این اتفاقات که حواشی فراوانی نیز به دنبال داشت، نشریه اکیپ ادعا کرد خواهر گریزمان که مدیر برنامه های اوست، درخواست ملاقات با سران بارسا را داشته و امروز گزارش داد که این ملاقات صورت گرفته و نتایج خوبی نیز داشته است.

در این جلسه کیکه ستین و اریک آبیدال(از تیم مدیریت ورزشی) از جانب باشگاه بارسلونا حضور داشتند و از اعتماد کامل نسبت به گریزمان صحبت کردند. در نهایت گفت و گوها نتایجی کاملا مثبت داشت.

خواهر گریزمان نیز اطمینان داد که برادرش هیچ تمایلی به جدایی در پایان فصل ندارد و به تعهداتش نسبت به بارسا پایبند خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها