کد خبر : 1694595 | 18 تیر 1399 ساعت 15:52 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس و پذیرش شکست با چاشنی کنایه به بارسا

روز گذشته رای نهایی دادگاه حکمیت ورزشی در شکایت باشگاه سانتوس از بارسلونا به سود باشگاه اسپانیایی اعلام شد.

سانتوس و پذیرش شکست با چاشنی کنایه به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بازیکنی بود که چهار فصل فوق العاده را در باشگاه سانتوس برزیل پشت سرگذاشت و چشم اکثر باشگاه های بزرگ اروپایی به سمت او دوخته شد اما سرانجام بارسلونا بود که موفق شد در تابستان سال 2013 فوق ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد.

با این حال مسئله انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا با حواشی بسیار زیادی روبرو شد چرا که باشگاه برزیلی معتقد بود که بلوگرانا در این زمینه مرتکب تخلف شده است و به همین خاطر باید 61.3 میلیون دلار پرداخت کند.

 

 

1509578

 

 

این پرونده به دادگاه CAS کشیده شد و روز گذشته مشخص شد که بارسلونا برنده نهایی بوده است و سانتوس باید 20 هزار دلار نیز به عنوان هزینه های دادرسی به بارسلونا پرداخت کند.

 

باشگاه سانتوس امروز ضمن انتشار یک بیانیه، شکست از بارسا در دادگاه حکمیت ورزشی را پذیرفت ولی به این باشگاه کنایه زد که ای کاش مثل رئال مادرید در زمان جذب بازیکن، شفاف و بی پرده عمل کند.

سانتوس برای این مهم، رودریگو گوئس را مثال زده که سال گذشته از این باشگاه راهی رئال شد بدون اینکه مشکلی بر سر راه این انتقال ایجاد شود. روابط بین سانتوس و بارسا از زمان انتقال نیمار تیره و تار است و یکی از دلایلی که بارسا در جذب رودریگو مغلوب رئال شد نیز به همین مساله مربوط بود.

 

 

1441772

دیدگاه‌ها