کد خبر : 1694616 | 18 تیر 1399 ساعت 18:14 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال هایجک هدف اول اینتر!

علیرغم مذاکرات مستمر با اینتر، ممکن است ساندرو تونالی، هافک ایتالیایی و جوان برشا در نهایت راهی میلان شود.

میلان به دنبال هایجک هدف اول اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر مدتی قبل موفق شد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی و 22 ساله رئال مادرید را جذب کند و حالا ساندرو تونالی تبدیل به هدف اول این تیم شده است. اگرچه در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال توافق برشا با اینتر برای انتقال این بازیکن منتشر شده، اما اسکای اسپورتس مدعی شد میلان نیز به شدت برای خرید ساندرو تونالی تلاش می کند.

 

1497133

 

به نظر می رسد رالف رانکنیگ، سرمربی باتجربه و آلمانی فاصله ای با پذیرش هدایت میلان برای فصل بعد ندارد و او علاقمند به سبک بازی ساندرو تونالی است. در واقع باشگاه میلان بودجه ای 75 میلیون یورویی برای تقویت ترکیب خود در فصل تابستان در نظر گرفته و قصد دارد برای خرید سه بازیکن برشا به نام های ساندرو تونالی، دوسان ولاهوویچ و کریستفور آیر از این تیم اقدام کند.

 

پیش از این یوونتوس و حتی تیم های غیرایتالیایی از جمله بارسلونا نیز برای خرید ساندرو تونالی ابراز علاقه کرده بودند، اما مالک برشا چندی قبل مدعی شد این بازیکن علاقه دارد در سری آ به بازی کردن ادامه دهد. این در حالیست که بسیاری معتقدند با توجه به نتایج درخشان اخیر میلان، باید فصل بعد نیز استفانو پیولی به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها