کد خبر : 1694625 | 18 تیر 1399 ساعت 19:16 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت سنگین مدافع لاتزیو به خاطر حرکت جنجالی

پاتریچ، مدافع اسپانیایی لاتزیو به خاطر گاز گرفتن بازیکن لچه در بازی دیشب با محرومیت چهار جلسه ای روبرو شد.

محرومیت سنگین مدافع لاتزیو به خاطر حرکت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو تیم دوم جدول سری آ دیشب به خانه تیم پایین جدولی لچه رفت و در یک بازی پر برخورد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا امیدهایش برای جبران فاصله با یوونتوس صدرنشین کمرنگ‌تر شود. اما نتیجه و آنچه در این بازی اتفاق افتاد تحت‌ تاثیر اتفاقی قرار گرفت که در وقت های تلف شده و در آخرین ثانیه‌های بازی بین پاتریچ مدافع لاتزیو و دوناتی بازیکن لچه اتفاق افتاد.

 
لاتزیو که دیدار قبلی‌اش مقابل میلان را هم 3-0 شکست خورده بود وقتی دید در حال از دست دادن سه امتیاز دیگر مقابل لچه است از نظر روانی به شدت تحت فشار قرار گرفته بود. شاید به همین علت بود که در وقتهای تلف‌شده پاتریچ که با دوناتی بازیکن حریف یارگیری کرده بود دست او را گاز گرفت تا بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کند.

 

 

1509434

 

 

لحظاتی پیش اما مشخص شد که مدافع اسپانیایی و 27 ساله لاتزیو به خاطر انجام این حرکت عجیب با یک محرومیت سنگین روبرو شده و چهار جلسه از همراهی تیم سیمونه اینزاگی محروم خواهد بود. به این ترتیب پاتریچ دیدار مقابل تیم های ساسولو، اودینزه یوونتوس و کالیاری را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها