کد خبر : 1694626 | 18 تیر 1399 ساعت 19:25 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هافبک چلسی به شایعات انتقال به یوونتوس

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی مدعی شد فعلا قصد ندارد به شایعات جدایی از این تیم در تابستان فکر کند.

واکنش هافبک چلسی به شایعات انتقال به یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو تابستان سال گذشته و با اصرار مائوریتزیو ساری از ناپولی راهی چلسی شد و در این دو فصل نیز در لندن عملکرد قابل قبولی ارائه داده است. حالا ساری در یوونتوس نیز خواهان جذب دوباره جورجینیو است و اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به تورین مطرح شد، اما این بازیکن تاکید کرد تا پایان فصل هدفش کسب سهمیه لیگ قهرمانان با چلسی خواهد بود.

 

1509609

 

جورجینیو گفت: "تا زمانیکه تیم چلسی به من نیاز داشته باشد، من فقط باید در مورد بازی کردن این تیم تمرکز کنم. شایعاتی در مورد جدایی من از چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی وجود داشته است، اما من چیزی نشنیده ام، من فقط می خواهم روی ادامه فصل جاری با چلسی و صعود به لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنم.

 

پیروزی 2-3 و دشوار برابر کریستال پالاس؟ به طور کلی عملکرد خوبی در زمین ارائه دادیم. ما فرصت های مناسبی برای گلزنی را ایجاد کردیم، اما فقط هنگامی که شانس هایی برای گل زدن پیش رو داریم باید بهتر عمل کنیم. انگار ما دوست داریم برای کسب سه امتیاز رنج بکشیم.

 

ما باید بیاموزیم که کار حریف را قبل از دقایق آخر بازی به پایان برسانیم، باید بهتر از موقعیت ها بهره بگیریم تا در پایان بازی از چنین تنش هایی جلوگیری کنیم، البته همین که ما فرصت های زیادی ایجاد می کنیم خودش یک قدم مثبت است."

دیدگاه‌ها