کد خبر : 1694635 | 18 تیر 1399 ساعت 20:14 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

احمد سعادتمند، سلطان احکام (گزارش)

امروز مدیرعامل استقلال طی 2 حکم، سرپرست روابط عمومی و همچنین سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات این باشگاه را منصوب کرد.

احمد سعادتمند، سلطان احکام (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، از زمان روی کار آمدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال، احکام زیادی برای مناصب مختلف در این باشگاه صادر شده است. او امروز سهیل گوهری به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال و محسن خمارلو را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب کرد.

 

خود سعادتمند در دهم فروردین 1399  به عنوان مدیرعامل  باشگاه استقلال منصوب شد و از زمان حضورش در این باشگاه تاکنون 12 حکم همکاری برای پست های مختلف صادر کرده است. احکامی که با توجه به حضور کوتاه مدت  سعادتمند در باشگاه استقلال، یک نوع رکورد محسوب می شود.

 


در این گزارش، این انتصابات را از ابتدا مرور می کنیم:

4 اردیبهشت: اولین انتخاب رسمی سعادتمند، برای پست سرپرست روابط عمومی استقلال بود. در این روز، علی خلف طی حکمی از سوی ممدیرعامل استقلال، به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب شد و کار خود را آغاز کرد هر چند خیلی زود از ایم پست کنار رفت.

8 اردیبهشت: سرپرست تیم استقلال را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت ورزشی باشگاه منصوب شد. مدیر عامل استقلال با تشکر از زحمات امیر سلطانی معاون پیشین ورزشی باشگاه، سعید رمضانی را به این سمت منصوب کرد. در همین روز نیز مدیررسانه ای استقلال برکنار شد. طی حکمی از سوی سعادتمند به همکاری محمد نوریفر با باشگاه استقلال پایان داده شد.

9 اردیبهشت: پایان همکاری استقلال با معاون اجرایی. بعد از دیداری که بین مدیر عامل استقلال و معاون اجرایی انجام شد، پایان همکاری وی با این باشگاه اعلام گردید. در دیداری که بین احمد سعادتمند مدیرعامل و هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه صورت گرفت به همکاری ایشان با باشگاه خاتمه داده شود.

21 اردیبهشت: در این روز نصرالله عبداللهی طی حکمی از سوی احمد سعادتمند به عنوان مشاور عالی مدیرعامل استقلال در تیم بزرگسالان انتخاب شد. عبداللهی طی این حکم در تمامی مراحل آماده سازی، اردوها و مسابقات تیم فوتبال بزرگسالان استقلال اعم از داخلی یا خارجی این تیم را همراهی می کند.

10 خرداد: در این روز با حکم احمد سعادتمند، اسدالله مقدم به عنوان مدیر حقوقی باشگاه استقلال، منصوب شد. کانال رسمی باشگاه استقلال در مورد مقدم نوشته است که: «اسدالله مقدم کارشناس ارشد حقوق و وکیل پایه یک دادگستری است و سابقه ۲۱ سال فعالیت حقوقی را دارد.»

10 خرداد: در دومین حکمی که در این روز از سوی سعادتمند صادر شد، مهدی نوروزی به عنوان معاون اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال منصوب شد. کانال رسمی استقلال در خصوص او نوشته است: « نوروزی با سابقه مشاور عالی در چند بانک و مدیریت در شرکتهای سرمایه گذاری از تجربه خوبی در امور بازرگانی و بازاریابی برخوردار است.»

11 خرداد: مهدی رحمتی به استقلال بازگشت! در این روز طی حکم سعادتمند در راستای رویکرد جدید باشگاه استقلال جهت استفاده از کارشناسان و نخبگان و توسعه فعالیت‌های پایدار، دبیر شورای سیاست گذاری باشگاه استقلال مشخص شد. به این ترتیب آقای مهدی رحمتی با حکم مدیر عامل استقلال به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری باشگاه استقلال منصوب شد.

18 خرداد: با حکم احمد سعادتمند احمد مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال انتخاب شد. مددی جایگزین رمضانی شد تا وی تنها در پست سرپرستی آبی پوشان به فعالیت خود ادامه دهد.

25 خرداد: در این روز با حکم احمد سعادت‌مند، دکتر شهرام عظیمی به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال منصوب شد.

7 تیر: با حکم سعادتمند، سید حسین علوی به عنوان مشاور فرهنگی مدیرعامل استقلال منصوب شد.

18 تیر: و در نهایت امروز و طی 2 حکم جدا، ، سهیل گوهری به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال و محسن خمارلو را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب شدند.

 

اینها انتصابات فراوان احمد سعادتمند در طول 3 ماه فعالیتش به عنوان مدیرعامل استقلال بوده است.

جعفر احمدی

دیدگاه‌ها