کد خبر : 1694644 | 18 تیر 1399 ساعت 20:49 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست جدایی ستاره آلمانی؛ امیدواری رئال و چلسی

کای هاورتز، ستاره دار باشگاه لورکوزن که مورد توجه رئال مادرید و چلسی قرار دارد، از این باشگاه درخواست جدایی داده است.

درخواست جدایی ستاره آلمانی؛ امیدواری رئال و چلسی


به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن در آخرین هفته بوندسلیگا در کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد ناکام ماند و بدین ترتیب دیگر جدایی کای هاورتز، هافبک خلاق و 21 ساله از این تیم قطعی شده است. نشریه بیلد مدعی شد این بازیکن از مدیران باشگاه آلمانی خواسته اجازه جدایی او در این تابستان را صادر کنند.

 

1504225

 

بند آزادسازی 90 میلیون یورویی در قرارداد کای هاورتز وجود دارد و لوروزن حداقل برای فروش او 75 میلیون یورو درخواست کرده، اما چلسی حاضر است رقم مورد نظر این باشگاه را به صورت اقساط پرداخت کند و به همین دلیل از شانس بیشتری نسبت به رئال مادرید برای خرید این مهره ارزشمند برخوردار است.

 

چلسی در فصل نقل و انتقالات امسال فوق العاده عمل کرده و تا به حال ستاره های بزرگی چون حکیم زیاش از آژاکس و تیمو ورنر از لایپزیش را به خدمت گرفته است. رئال مادرید نیز علاقه زیادی به کای هاورتز دارد، اما شرایط مالی این باشگاه به علت بحران های اخیر چندان مساعد نیست و در حال حاضر چلسی گوی سبقت را برای خرید این بازیکن ربوده است. رئال مادرید در صورتی برای خرید کای هاورتز اقدام خواهد کرد که در ابتدا قادر باشد برخی از بازیکنان خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند.

دیدگاه‌ها