کد خبر : 1694646 | 18 تیر 1399 ساعت 21:10 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنتوان محو مسی است؛

افشاگری جالب از رابطه گریزمان و لیونل مسی!

یکی از دوستان صمیمی آنتوان گریزمان موارد جالبی در مورد مشکلات او در بارسلونا را به نشریه فرانس فوتبال گفته است.

افشاگری جالب از رابطه گریزمان و لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای روزهای حضور آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا به نظر می رسید او رابطه خوبی در زمین با لیونل مسی ندارد و در رختکن بارسلونا تنها است. حالا یکی از دوستان او مدعی شد آنتوان گریزمان نمی داند چگونه باید با لیونل مسی ارتباط برقرار کند و به نظر می رسد او بیش از حد تحت تاثیر نام این ستاره آرژانتینی قرار گرفته است.

 

1509018

 

دوست صمیمی آنتوان گریزمان به نشریه فرانس فوتبال گفت: "در مقابل گریزمان نام بازیکنانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و دیوید بکام را بیاورید تا متوجه شوید او به یکباره مانند بچه ها می شود و به شدت از این بازیکنان تمجید می کند.

 

به نظر می رسد گریزمان بیش از حد تحت تاثیر لیونل مسی قرار گرفته و نمی داند با این بازیکن چگونه راحت صحبت کرده و ارتباط برقرار کند، به همین دلیل شرایط برای او عجیب شده است. به عنوان مثال گریزمان امروز زمان زیادی هنگام صرف ناهار در کنار لیونل مسی می گود و می خندد، اما روز بعد نمی اند چگونه با او در میدان ارتباط برقرار کند. اما به هر حال گریزمان 29 سال سن دارد، روزی قهرمان جام جهانی شده است و باید متوجه شود که چکونه می تواند خودش را ثابت کند. آنتوان در حال حاضر در تلاش برای انجام این کار است."

دیدگاه‌ها