کد خبر : 1694717 | 19 تیر 1399 ساعت 11:46 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنارو گتوسو و تایید جدایی هدف یوونتوس و اتلتیکو

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی تایید کرد که آرکادیوش میلیک در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

جنارو گتوسو و تایید جدایی هدف یوونتوس و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، ستاره لهستانی ناپولی یعنی آرکادیوش میلیک از بهترین بازیکنان این تیم طی سالیان اخیر بوده است. او در فصل جاری نیز نمایش های درخشانی در ترکیب تیم ایتالیایی ارائه داده و تا به اینجای رقابت‌های سری آ آمار 10 گل زده را از خود به ثبت رسانده است.

 

اگرچه ناپولی در هفته‌ها و ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با مهاجم لهستانی انجام داد اما به نظر می‌رسد که میلیک تصمیم خود را برای جدایی گرفته و از طرفی ناپولی نیز قصد ندارد که او را به شکل رایگان از دست بدهد چرا که قرارداد این بازیکن در سال 2021 به اتمام خواهد رسید. همچنین گفته می‌شود که تیم های یوونتوس و اتلتیکو مادرید مهمترین مشتریان این ستاره لهستانی به حساب می آیند.

 

 

1489185

 

 

پیش از بازی دیشب ناپولی مقابل جنوا که با پیروزی شاگردان جنارو گتوزو به پایان رسید، مدیر ورزشی این باشگاه تایید کرد که آرکادیوش میلیک به درهای خروجی نزدیک است. جنارو گتوزو نیز ضمن تایید این موضوع پس از بازی گفت: " پیدا کردن بازیکنی بهتر از میلیک برای ما بسیار دشوار است. با این حال وقتی بازیکنی معتقد است زمان حضورش در یک باشگاه به پایان رسیده و می‌خواهد شرایطش را تغییر دهد، شما باید به حرف او گوش کنید. شما نمی توانید به شکل محکم در برابر خواسته‌های یک بازیکن بایستید و باید به حرف هایش احترام بگذارید."

دیدگاه‌ها