کد خبر : 1694719 | 19 تیر 1399 ساعت 12:03 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ میراسماعیلی به شایعه لغو دادگاه CAS

بعد از انتشار لیستی از جلسات دادگاه CAS در ماههای پیش رو شایعاتی پیرامون لغو دادگاه تعلیق جودوی ایران به راه افتاد که توسط میراسماعیلی رد شد.

پاسخ میراسماعیلی به شایعه لغو دادگاه CAS

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه ها لیستی از جلسات دادگاه بین المللی ورزش(CAS) را منتشر کردند. در لیستی که انتشار پیدا کرده بود، خبری از برگزاری دادگاه برای رسیدگی به وضعیت تعلیق جودوی ایران وجود نداشت؛ در حالی که در یک ماه اخیر بارها از سوی مسئولان فدراسیون جودوی ایران و وزارت ورزش به برگزاری این جلسه در تاریخ 26 شهریورماه تاکید شده.


این نگرانی وجود داشت که بار دیگر با نفوذ فدراسیون جهانی جودو این نشست هم لغو شده باشد تا تعلیق جودوی ایران همچنان ادامه دار باشد، اما رییس فدراسیون جودوی ایران که این روزها درگیر نهایی کردن لایحه دفاعی ایران است، واکنش قاطعی به این شایعه نشان داده است.


آرش میراسماعیلی در این باره گفت: جلسه رسیدگی به شکایت ایران از ساعت ٩ تا ۱۶ روز ۲۶ شهریورماه برگزار می شود، این برنامه برای ما ارسال شده و دقیقا مشخص کرده اند که در چه ساعتی، چه شخصی باید در جلسه حضور داشته باشد. دعوت نامه‌ها برای حضور در جلسه فوق ارسال شده، از طریق سفارت سوئیس در تهران پیگیر اخذ روادید هستیم. شاید چون برنامه جلسه رسیدگی به شکایت ایران از قبل برنامه ریزی و تاریخ جدید آن نیز از چند ماه قبل اعلام شده، در لیست جدید جلسات دادگاه CAS نیست.

دیدگاه‌ها