کد خبر : 1694736 | 19 تیر 1399 ساعت 13:45 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلید پیروزی پرگل سیتی از نگاه ریاض محرز

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچستر سیتی معتقد است که به ثمر رساندن گل اول در دقایق ابتدایی دیدار برابر نیوکاسل به پیروزی پرگل این تیم کمک کرده است.

کلید پیروزی پرگل سیتی از نگاه ریاض محرز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل بودند و نهایتاً موفق شدند در یک بازی کاملاً برتر و البته یک طرفه با پنج گل حریف خود را در هم بکوبند تا به نوعی شکست تلخ مقابل ساوتهمپتون به دست فراموشی سپرده شود.

 

زننده یکی از گل های منچستر سیتی در دیدار برابر نیوکاسل ستاره الجزایری این تیم یعنی ریاض محرز بود. او درباره عملکرد منچستر سیتی مقابل نیوکاسل گفت: " معتقد هستم که ما باید به همین روش به کار خود ادامه دهیم و دست به دست هم دهیم که تیم هر چه سریعتر پیشرفت کند تا در مسابقات حساس و مهم تر بتوانیم بهترین عملکرد و فرم خود را ارائه دهیم."

 

 

1509648

 

 

محرز در ادامه گفت: " زدن این تعداد گل در یک بازی لیگ برتر انگلیس اصلا کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید. با این حال به ثمر رساندن گل در لحظات ابتدایی بازی باعث شد که کار ما با سادگی بیشتری روبرو شود. بعد از این گل بود که کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و موفق شد این گل های بیشتری وارد دروازه نیوکاسل کنیم."

دیدگاه‌ها