کد خبر : 1694744 | 19 تیر 1399 ساعت 14:35 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

رئال مادرید هنوز دلتنگ رونالدو است

ستاره بلغاری سابق منچستریونایتد معتقد است جای خالی رونالدو در رئال پرنشدنی است.

رئال مادرید هنوز دلتنگ رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تابستان 2018 و پس از 9 سال فوق العاده در رئال ترجیح داد راهی یوونتوس شود. او در یووه هم به درخشش ادامه داده و رئال هم پس از یک فصل ناکامی توانسته به روزهای خوبش بازگردد. کهکشانی ها به فاصله 4 هفته تا پایان لالیگا شانس اول قهرمانی هستند ولی از لحاظ آمار گلزنی، افتی آشکار را تجربه می کنند.

 

 

1506214

 

 

دیمیتار برباتوف در مورد رونالدو به "بت فیر" گفت:« فردا دومین سال جدایی رسمی رونالدو از رئال و پیوستن هم تیمی سابقم به یوونتوس است. هیچکس نمی تواند انکار کند که رونالدو در یوونتوس هم خوش درخشیده است. او 35 ساله است و همین کارش را استثنایی می کند. خیلی ها به سن او از فوتبال خداحافظی می کنند. رونالدو حالا بیشتر از همیشه از خودش مراقبت می کند. او می داند که با افزایش سن باید بیشتر تمرین کند تا کیفیتش ثابت باقی بماند. باید قدر رونالدو و مسی را بدانیم چون وقتی از فوتبال خداحافظی کنند، غم انگیزترین روز برای دنیای فوتبال خواهد بود.

وقتی کریستیانو از فوتبال بازنشسته شود که امیدوارم به این زودی ها نباشد، همه حتی مخالفانش ناراحت خواهند شد.»

 

 

1508506

 

 

برباتوف ادامه داد:« آن روز بالاخره می آید ولی فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد و بازیکنانی جانشین این دو خواهند شد. همانطور که پله و مارادونا بی جانشین نماندند. ما نیمار، امباپه، گرین وود و خیلی بازیکنان جوان مستعد دیگر داریم که شاید بتوانند جا پای مسی و رونالدو بگذارند اما معتقدم دستاوردهای مسی و رونالدو تکرارنشدنی هستند.

به رئال نگاه کنید که بدون رونالدو دیگر رئال سابق نیست و جای خالی او را همچنان حس می کند. رئال در آستانه قهرمانی لالیگاست و در بهرتین فرم قرار دارد ولی بازهم دلتنگ رونالدو و گل هایش است. رونالدو در ترکیب رئال برای هر تیمی یک کابوس بود. بارسا هم بدون مسی به گونه ای دیگر به راهش ادامه خواهد  داد و معتقدم هرگز جای خالی او نیز پر نخواهد شد.»

 

 

1509730

 

دیدگاه‌ها