کد خبر : 1694747 | 19 تیر 1399 ساعت 15:35 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

آوار مشکلات بر سر زیدان

غیبت غیرمنتظره مارسلو و وینیسیوس در تمرین رئال

رئال مادرید برای بازی فردا برابر آلاوس احتمالا 5 غایب بزرگ خواهد داشت.

غیبت غیرمنتظره مارسلو و وینیسیوس در تمرین رئال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین رئال مادرید قبل از مصاف حساس مقابل دپورتیوو آلاوس امروز به انجام رسید در حالی که وینیسیوس و مارسلو در آن حضور نداشتند.

 

 

Marcelo Claims Vinicius Junior Still Has a Long Way to Go Before ...

 

 

رئال مادرید به فاصله 4 هفته تا پایان لالیگا به دو برد و دو تساوی برای قهرمانی نیاز دارد و سه امتیاز جدال فردا که یک بازی خانگی محسوب می شود، اهمیت فراوانی خواهد داشت. به خصوص که بارسا شب گذشته بر اسپانیول پیروز شد و فاصله را به یک امتیاز کاهش داد.

 

برای بازی فردا سرخیو راموس و دنی کارواخال به دلیل محرومیت غایب هستند و ادن هازارد نیز که پس از بازی با اسپانیول دچار مصدومیت مچ پای راست شد و در برابر ختافه و بیلبائو غایب بود، در تمرین امروز حضور داشت و فردا در فهرست رئال خواهد بود اما زیدان پیش بینی نمی کرد که وینیسیوس و مارسلو نیز این بازی حساس را از دست بدهند. هر دو بازیکن روز گذشته بدون مشکل تمرین کرده بودند ولی حضورشان مقابل آلاوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبق ادعای زیدان، وینیسیوس برای مسائل امنیتی مربوط به ویروس کرونا در قرنطینه است و قرار است پس از گرفتن تست جدید از او وضعیتش مشخص شود. زیدان تاکید داشت که خطری ستاره برزیلی را تهدید نمی کند.

لوکا یوویچ هم که در قرنطینه قرار دارد بازی فردا را از دست داده است.

 

 

1509726

 

دیدگاه‌ها