کد خبر : 1694763 | 19 تیر 1399 ساعت 16:53 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

شنبه، راست‌آزمایی و تست مجدد؛

کرونایی‌های تیم شریف افزایش می‌یابد؟

شب گذشته رسما مشخص شد که در تیم هیات فوتبال خراسان رضوی تعداد از بازیکنان و کادرفنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از جنجال‌های فراوان شیوع کرونا در مسابقات لیگ برتر فوتبال آقایان، این موضوع به فوتسال بانوان هم سرایت کرد و در حالی‌که قرار بود از سوم مردادماه مسابقات ادامه پیدا کند، به نظر می‌رسد این اتفاق منتفی بوده و لیگ نیمه تمام باقی خواهد ماند؛ چرا که در یکی از چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف، تست کرونای پنج نفر از اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم مثبت اعلام شده و با استناد به قانون باید دو هفته راهی قرنطینه شوند.

 

1509743

 

البته برای اثبات این پنج کرونایی، قرار است روز شنبه تست کرونایی مجددی از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم مشهدی که جمعاً 20 نفر می‌شوند گرفته شود و این احتمال حتی وجود دارد که بر تعداد کرونایی‌ها افزوده شود؛ چرا که برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم با علائمی مشکوک به کرونا هستند و بعید نیست بعد از انجام تست روز شنبه، تعداد مبتلایان کرونایی در تیم هیات فوتبال خراسان رضوی افزایش یابد.

 

فاطمه شریف سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی ساعتی پیش ابتلای خود و سارا شیربیگی ستاره این تیم را به ویروس کرونا تکذیب کرد؛ با توجه به ابتلای پنج نفر از لیست 20 نفره تیم مشهدی، آن‌ها مطابق با قانون ابتلای 25 درصد تیم به ویروس کرونا و لغو مسابقات و راهی شدن به قرنطینه، باید دو هفته در قرنطینه حضور یابند. البته این مسئله بعد از انجام تست راستای آزمایی و تایید قطعی تعداد کرونایی‌های آن‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها