کد خبر : 1694774 | 19 تیر 1399 ساعت 18:45 | 23.1K بازدید | 4 دیدگاه

شانس سه گلر ایتالیایی برای جانشینی بوفون

مدیر برنامه های لوئیجی بوفون شانس سه دروازه بان برای ادامه دادن راه او را بیشتر از سایرین می داند.

شانس سه گلر ایتالیایی برای جانشینی بوفون

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی بوفون 42 ساله که اخیراً قراردادش را با باشگاه یوونتوس به مدت یک سال دیگر تمدید کرد، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته که قصد دارد حداقل تا 43 سالگی به دروازه‌بانی ادامه دهد.

بوفون در سال 2018 به شکل رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد تا به حضورش در لباس تیم ملی ایتالیا پایان داده باشد. با این حال اسطوره باشگاه یوونتوس که در ماه سپتامبر 42 ساله خواهد شد، قرارداد خود را با بیانکونری تمدید کرد تا نشان دهد که همچنان می‌تواند با آمادگی کامل برای یووه به میدان برود.

 

 

1509753

 

 

اگرچه جان لوئیجی بوفون هنوز هم یک دروازه بان بسیار آماده به نظر می رسد اما بسیاری معتقد هستند که بوفون در پایان فصل آینده بالاخره از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

گفته می شود بوفون پس از بازنشستگی قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود. سیلوینو مارتینا مدیر برنامه های بوفون در این رابطه گفت:«  بوفون می‌تواند سرمربی یوونتوس شود؟ از دید من او می‌تواند از عهده این کار برآید. تفاوت بوفون با دیگر دروازه‌بان‌ها این است که او همه چیز را آسان می‌کند.»

 

 

1492057

 

 

مارتینا در مورد جانشینان احتمالی بوفون در فوتبال ایتالیا گفت:«  الکس مِرِت(گلر ناپولی) یکی از گزینه هاست. یک بار با بوفون در مورد او صحبت می کردم و به من گفت که مِرِت به یکی از بهترین دروازه بان های ایتالیا تبدیل خواهد شد. ماتیا پرین(گلر یووه که قرصی برای جنووا بازی می کند) نیز دروازه بان خوبی است. همچنین نمی توان از دوناروما یاد نکرد. از لحاظ قامت، او وضعیت ایده آلی برای یک دروازه بان بزرگ دارد و توانایی هایش را نیز در میلان اثبات کرده است. زمان نشان خواهد داد که چه کسی می تواند جا پای بوفون بگذارد.»

 

 

5 Positions Napoli Must Strengthen to Challenge for the Scudetto ...

دیدگاه‌ها