کد خبر : 1694784 | 19 تیر 1399 ساعت 20:24 | 44.9K بازدید | 6 دیدگاه

فولاد- نفت به تعویق افتاد

رسمی: استقلال- تراکتور برگزار می‌شود

سازمان لیگ رسما اعلام کرد دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور برگزار خواهد شد.

رسمی: استقلال- تراکتور برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان که در هفته بیست و سوم لیگ برتر بخاطر ادعای خود مبنی بر ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم‌شان به کرونا حاضر به انجام مسابقه نشدند، طبق برنامه سازمان لیگ باید در روز شنبه به ترتیب به مصاف تراکتور و نفت مسجدسلیمان می‌رفتند که یکی از دو دیدار برگزار و دیگری لغو خواهد شد.


عصر امروز مهرزاد خلیلیان، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد در تست‌گیری از اعضای دو تیم استقلال فولاد، ابتلای ۲۵ درصد از آنها به کووید۱۹ تایید شده ولی در تست‌گیری جدید آزمایش کرونای ۴ بازیکن استقلال دیگر مثبت نبوده است.


به هر حال سازمان لیگ باید برای تعیین نتیجه دو دیدار برگزار نشده هفته قبل تصمیم‌گیری کند، اما با توجه به کاهش مبتلایان به کرونا در استقلال، سازمان لیگ رسما اعلام کرد که دیدار این تیم مقابل تراکتور در روز شنبه، بیست و یکم تیرماه برگزار خواهد شد، اما دیدار فولاد و نفت مسجدسلیمان به تعویق افتاده است.


سازمان لیگ تاکید کرد که باشگاه فولاد خوزستان از روز یکشنبه هفته آینده(بیست و دوم تیرماه) مجاز به انجام فعالیت‌های فوتبالی خود خواهد بود، اما بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان قطعا برگزار نمی‌شود.

دیدگاه‌ها