کد خبر : 1694813 | 19 تیر 1399 ساعت 23:10 | 151.7K بازدید | 2 دیدگاه

خیز مهاجم ایرانی برای آقای گلی؛

باد شدید زوج جدید مهدی طارمی در پرتغال!

ریو آوه در شب درخشش ستاره ایرانی خود و البته به کمک باد توانست سه امتیاز ارزشمند را مقابل پورتیموننسی بگیرد.

باد شدید زوج جدید مهدی طارمی در پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که برای بیستمین بازی پیاپی مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(به وقت ایران) به مصاف تیم رده هفدهمی و در آستانه‌ی سقوط پورتیموننسی رفت.


پورتیموننسی که هدایت آن را پائولو سرجیو، سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان برعهده دارد، نمایش هجومی در شروع مسابقه  داشت و در دقیقه ۶ روی توپ ارسالی از کرنر با ضربه سر ریکاردو واز‌ ته به گل رسید.


مهدی طارمی که در چهار هفته پیاپی موفق به زدن ۵ گل شده و نمایش خیره کننده‌ای داشت، اما در دیدار اخیرشان نتوانسته بود این کار را انجام دهد، امشب باز هم خوش درخشید و با گرفتن پنالتی و گلزنی به روند خوب خود بازگشت.


در دقیقه ۳۰ این دیدار ضربه سر طارمی در محوطه جریمه پورتیموننسی به دستان باز شده‌ی مدافع این تیم اصابت کرد تا داور با کمک VAR به سود ریو آوه اعلام پنالتی کند و ستاره ایرانی این تیم با شوت به سمت راست خود و خلاف جهت دروازه‌بان حریف گل تساوی بازی را به ثمر رساند.


سرجیو که برای بقای تیمش تنها نیاز به کسب برتری در زمین ریو آوه داشت، در نیمه دوم ترکیب هجومی‌تری به کار گرفت و نفراتی مثل مهند علی، ستاره تیم ملی عراق را به خط حمله پورتیموننسی اضافه کرد، اما حملات آنها ثمری نداشت و نتوانستند گل دوم را مقابل یاران طارمی بزنند.

 

1509813


در حالی که در نیمه دوم باد شدیدی در ورزشگاه ریو آوه می‌وزید و این اتفاق به سود این تیم بود، در لحظات پایانی یک کرنر در سمت چپ زمین به سود یاران طارمی اعلام شد که توپ ارسالی به سمت محوطه جریمه پورتیموننسی را شوئیچی گوندا، دروازه‌بان ملی‌پوش ژاپنی این تیم به زحمت دفع کرد.


اما در دقیقه نخست وقت‌های اضافه مقاومت شاگردان سرجیو شکسته شد و پورتیموننسی روی سانتر فیلیپه آگوستو از کرنر سمت راست زمین و به کمک باد مستقیم، دروازه خود را باز شده دید تا یاران طارمی به برد ارزشمند ۲ بر یک دست پیدا کنند.


مهدی طارمی امشب مقابل پورتیموننسی موفق شد به آمار استثنایی خود با گرفتن هفتمین پنالتی در این فصل ادامه دهد و گل شمار ه ۱۴ خود را به ثمر رساند تا در فاصله سه هفته به پایان فصل، اختلاف ۳ گله با صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال داشته باشد و امیدوار به کسب کفش طلا بماند.

 

دیدگاه‌ها