کد خبر : 1694830 | 20 تیر 1399 ساعت 01:23 | 38.6K بازدید | 1 دیدگاه

یک اتفاق قابل پیش‌بینی در بازی بزرگ هفته؛

تراکتور در جوان‌ترین حالت برابر استقلال(عکس)

نبود تعداد زیادی از ستاره‌های تراکتور احتمالا حضور چند بازیکن جوان این تیم برابر استقلال را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در حالی حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل استقلال برگزار می‌کند که جوانان این تیم در آمادگی بالایی قرار دارند چراکه از ابتدای شروع تمرینات زیر نظر ساکت الهامی کار کرده و  همین اتفاق احتمالا آنها را برای دومین بازی پیاپی به ترکیب برساند.

 

تیم فوتبال تراکتور در دو دیدار اخیرش مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو بازیکن ملی پوش و موثر خود را به دلیل غیبت طولانی مدت در تمرینات در اختیار نداشت و این اتفاق موجب شد تا بازیکنانی مثل سعید مهری، رضا شکاری، محمدرضا آزادی و ... به ترکیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان راه پیدا کنند.

 

مهری که تا پیش از تعطیلات لیگ برتر بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته می‌شد، دو مسابقه است به طور کامل در میانه میدان بازی می‌کند و توانسته نمایش خوبی در ترکیب تراکتور ارائه دهد و حالا آماده است تا دوباره با نظر سرمربی تیمش شانس بازی برابر استقلال را به دست بیاورد.

 

این هافبک جوان تراکتور علاوه بر برتری در بسیاری از نبردهای میانه میدان و پاس‌های دقیق و خطرناکی که می‌دهد، روی شوت‌های راه دور نیز بارها شانس خود را برای گلزنی امتحان کرده که فعلا در انجام این کار بدشانس و ناموفق بوده ولی با این وجود، او در تمرینات انگیزه فراوانی داشته تا بتواند دوباره در ترکیب تیمش برابر استقلال باشد.

 

رضا شکاری نیز در روزهایی که ساکت الهامی شدیدا با کمبود بازیکن بزرگسال و با تجربه مواجه است،  در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان به ترکیب رسید و در خط حمله تیمش به میدان رفت که فرصت‌های خطرناکی به وجود آورد، اما اگر کمی هم دقت در زدن ضربات آخر او بود، این مهاجم جوان می‌توانست بازی خوب خود را با یک گل تکمیل کند.

 

تراکتور که در چند فصل اخیر با بازیکنان با تجربه و نام‌آشنا مقابل استقلال قرار می‌گرفت و همواره بازی‌های جذابی داشت، احتمالا فردا با جوان‌ترین تیم این سال‌ها به مصاف آبی‌ها برود و شاید الهامی مجددا از بازیکنانی مثل مهری، شکاری و ... در این بازی بزرگ بهره ببرد.

 

1509826

دیدگاه‌ها