کد خبر : 1694839 | 20 تیر 1399 ساعت 03:50 | 75.7K بازدید | 11 دیدگاه

با دریافت ویزای کشور بلژیک

بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود

در حالی‌که اخباری منتشر شده بود که علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس دیشب به بلژیک رفته، اما این اتفاق رخ نداده است.

 بیرانوند شنبه شب به بروکسل  می‌رود

به گزارش "ورزش سه" بیرانوند که در حال حاضر بازیکن تیم آنتورپ رویال بلژیک به حساب می‌آید، بعد از غیبت در مراسمی که بنا بود در تمرین باشگاه پرسپولیس اتفاق بیفتد، و پس از ملاقات با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قرار بود امروز صبح از طریق پرواز قطری به بلژیک برود که این اتفاق رخ نداد؛ البته برخلاف اخبار منتشره تاریخ ویزای علیرضا بیرانوند از روز شنبه معتبر خواهد بود و بنابراین این دروازه ملی‌پوش فوتبال ایران به احتمال بسیار زیاد شنبه شب عازم بلژیک خواهد شد تا در تمرینات تیم تازه‌اش شرکت کند.

 

 

1509863

 

 

بیرانوند که در تابستان چهار سال پیش، پس از جدایی از نفت تهران به پرسپولیس یکی از مهم‌ترین ارکان سرخ‌پوشان در قهرمانی سه‌گانه بوده است؛ او که دیروز در گفتگویی با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و مربی گلرها تیم ملی شرکت کرده، درباره آخرین مسائل خود از سرمربی تیم ملی نظر خواسته است. علی‌بیرو در حالی به بلژیک می‌رود که باید فضایی جدید و سطحی تازه به تمرین و نمایش مشغول شود و این مسئله شاید برای بازیکنی که پیش از این هرگز فضای کار در خارج از ایران را تجربه نکرده، بسیار دشوار باشد؛ به ویژه آنکه در پست دروازه بانی یک لغزش ممکن است بهایی سنگین برای آن دروازه بان داشته باشد. از این رو بیرانوند باید با حمایت بیش از پیش هواداران فوتبال ایران به بلژیک برود و البته خود با مسئولیتی بیشتر نسبت به سرنوشت ورزشی‌اش، درون دروازه آنتورپ بایستد و با این تیم به تمرین بپردازد.

 

وی برای برای موفقیت بیشتر، نیازمند آموختن زبان خارجی و تطابق هر چه سریعتر با محیط جدیدی است که در آن قرار است به کار مشغول شود؛ بلژیک اگرچه برای برخی از لژیونر های ایرانی مقصد مناسبی بوده اما بعضی از آن‌ها را نیز با چالش جدی مواجه کرده است و بیرانوند نیز تمام انرژی و حرفه‌گری خود را برای موفقیت در این کشور باید خرج کند.

 

 

1509864

دیدگاه‌ها