کد خبر : 1694851 | 20 تیر 1399 ساعت 09:44 | 25.3K بازدید | 3 دیدگاه

زلاتان: ایبرا بازیکن لیگ اروپا نیست!

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید عملکرد میلان در سطحی که او انتظار دارد نیست و در نتیجه احتمال جدایی‌اش از این تیم بالا است.

زلاتان: ایبرا بازیکن لیگ اروپا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ اسطوره سوئدی آث میلان که اخیراً با صحبت‌های جنجالی خود در این تیم بار دیگر جنجالی شده بود بار دیگر با صحبت‌هایی که مسلماً حرف و حدیث‌هایی به دنبال خواهد داشت گفت با توجه به اینکه میلان در حال حاضر عملکردی در حد و اندازه مورد انتظار او ندارد احتمال خروجش از این باشگاه بالا است. زلاتان در این صحبت‌های خود گفت که ایبرا بازیکنی نیست که بخواهد در لیگ اروپا بازی کند.

 

ابراهیموویچ که قبلاً در سال ۲۰۱۱ با میلان فاتح اسکودتو شده بود ماه ژانویه امسال از آمریکا به میلان بازگشت تا بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. او از آن زمان تا امروز شش گل برای روسونری زده و کمک کرده تا میلان برای حضور در لیگ اروپا شانس داشته باشد.

 

1509849

 

ابراهیموویچ در شرایطی که احتمال انتقال رالف رانگنیک به این تیم به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی این تیم آینده ستاره‌هایی مثل او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده با مدیریت باشگاه اتمام حجت کرد و گفت: " ایبرا یا برای قهرمانی بازی می‌کند و یا در خانه می‌ماند".

 

ایبرا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت که قرار است روز شنبه منتشر شود گفت: " به من گفتند بازنشسته شدن در آمریکا خیلی راحت است. این بود که به میلان برگشتم. من فقط به دلیل عشقم اینجا هستم چون اینجا عملاً دارم مجانی بازی می‌کنم. ولی بعد کرونا آمد و همه چیز را متوقف کرد و پیش خودم فکر کردم شاید یک چیزی دارد می‌گوید که باید بازنشسته شوم".

 

زلاتان در ادامه صحبتهایش گفت: " ایبرا برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده و هنوز در فوتبال بازی کردن بهترین است. باید ببینیم دو ماه دیگر در این باره چه حسی دارم. در ضمن باید ببینیم در باشگاه چه اتفاقاتی می افتد. راستش را بخواهید اگر وضعیت همین باشد بعید است که من را فصل آینده در میلان ببینید. ایبرا بازیکن لیگ اروپا نیست و میلان هم باشگاهی نیست که متعلق به لیگ اروپا باشد".

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها