کد خبر : 1694867 | 20 تیر 1399 ساعت 11:30 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت غیرممکن بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو

به نظر می رسد بارسلونا قصد دارد هر طور که شده دو ستاره فرانسوی خود یعنی ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله را به فروش برساند اما این یک کار دشوار برای آنها خواهد بود.

ماموریت غیرممکن بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو

به گزارش "ورزش سه"، روزانه صحبت های زیادی در رابطه با بحث نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا مطرح می شود.‌ طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با لیست ورودی و خروجی های باشگاه کاتالانی به گوش رسیده است اما هنوز هیچ چیزی در این باره قطعی نیست.

 

 

1508155

 

 

سیاست مشخص درباره نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا به این موضوع برمی‌گردد که آنها قصد دارند هر طور که شده خط حمله تیم شان را تقویت کنند و در این راستا بازیکنانی نظیر لائوتارو مارتینز و نیمار به عنوان اهداف اصلی بلوگرانا معرفی شده اند.

 

با این حال بارسا برای خرید ستاره ها در نقل و انتقالات پیش رو نیاز مبرمی به فروش برخی از بازیکنان خود دارد تا بتوانند از این راه بودجه مورد نظر را به دست آورد. دو بازیکنی که بیش از بقیه صحبت درباره جدایی آنها مطرح می شود، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله هستند. این دو ستاره فرانسوی طی یکی دو فصل اخیر دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده اند و حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده که بارسا قصد دارد هر طور که شده آنها را به فروش برساند.

 

 

1498907

 

 

همین منبع اما معتقد است که این یک عملیات تقریباً غیر ممکن برای بارسا خواهد بود چرا که با توجه به مصدومیت های پیاپی این دو بازیکن بعید به نظر می‌رسد که تیمی حاضر باشد مبلغ زیادی برای جذب آنها هزینه کند.

دیدگاه‌ها