کد خبر : 1694912 | 20 تیر 1399 ساعت 15:07 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

آن فرد گریه مرا درآورد؛ باید رسما عذرخواهی کند

روایت سهیلا منصوریان از جنجال پیست انقلاب!

سهیلا منصوریان با بغض درباره اتفاقی که روز گذشته در پیست انقلاب برایش رخ داده، صحبت می کند و منتظر واکنش مسئولان ورزش کشور است.

روایت سهیلا منصوریان از جنجال پیست انقلاب!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار ویدیویی از سوی سهیلا منصوریان در اینستاگرامش خیلی زود فضای پرتنشی را علیه مدیران مجموعه انقلاب به وجود آورد. این قهرمان ووشو که روز پنجشنبه برای تمرین هوازی راهی پیست دوومیدانی مجموعه انقلاب شده بود، به خاطر تمام شدن اعتبار کارت عضویتش با یکی از ماموران حراست درگیر شده و به گفته خودش از این مجموعه اخراج می شود. 


در حالی که بعد از انتشار این ویدیو از شب گذشته خیلی از ورزشکاران و هنرمندان به ویژه زنان از سهیلا منصوریان حمایت کردند، هنوز مسئولان ورزش کشور به ویژه مجموعه انقلاب واکنش مناسبی به این ماجرا نداشتند. امیرحسین فتحی، مدیر این مجموعه هم در پاسخ به "ورزش سه" گفته بود که در حال پیگیری این ماجراست و از جزییات آن بی خبر است. 


برای اینکه بیشتر از جزییات ماجرا باخبر شویم، با سهیلا منصوریان تماس گرفتیم. قهرمان ووشوی ایران که دو خواهر بزرگترش هم جزو قهرمانان ووشوی جهان به شمار می روند، در این باره به "ورزش سه" گفت: صبح دیروز برای تمرین به پیست انقلاب رفتم چون این روزها نه تنها کمپ تیم ملی بلکه همه باشگاهها بسته هستند و مجبورم برای حفظ آمادگی خود به پیست انقلاب بروم. فکر می کردم جایی می روم که بتوانم با امنیت بیشتر تمرین کنم، اما دقیقا برعکس شد. به مامور جلوی در گفتم که کارت من اعتبارش تمام شده و به زودی آن را تمدید می کنم. آن مامور که مرا شناخت، اجازه داد که من وارد پیست شوم. وقتی می خواستم داخل پیست تمرینم را شروع کنم، یک نفر دیگر با موتور سمت من آمد و گفت شما کی هستی و باید از اینجا بیرون بروی. من هم خودم را معرفی کردم،‌ اما او صحبت های بدی را با لحنی زشت مطرح کرد. کلیپی که از حرف هایی این فرد گذاشتم، بخش خوب صحبت هایش است و خیلی حرف های بدتری زد که سانسور کردم. 

 

 

1509965

 


وی همچنین افزود: این آقا لباس مرا کشید و باعث شد گوشی من از دستم بیفتد. گوشی موبایل من خسارت جدی خورده و حتی الان دیگر کار نمی کند. حالا شما بگویید جدا از آن رفتار زشتی که با من شد، چطور در این وضعیت باید 30، 40 میلیون پول گوشی بدهم؟ این آقا در شرایطی این رفتار را کرد که چند خانم در پیست بودند و مرا شناختند و حتی می خواستند با من عکس بگیرند. 


ملی پوش ووشوی ایران در ادامه گفت: تنها این اتفاق مرا راضی می کند که این آقا جلوی دوربین بنشیند و رسما از من و کل جامعه زنان ایران عذرخواهی کند چون فقط به من توهین نکرد. دیشب مریم طوسی، سپیده توکلی و برخی دیگر از ورزشکاران با من تماس گرفتند و گفتند با ما هم چنین برخوردهایی شده. به نظرم بالاخره یک نفر برای مبارزه با این کارها باید پیش‌قدم شود. 


منصوریان در پاسخ به این سوال که از نظر خودش مشکل آن مامور با او چه بوده، عنوان کرد: نمی دانم مشکل چه بود، اما خودش را رییس حراست مجموعه معرفی کرد. حتی مرا تهدید می کرد و می گفت نمی گذاریم دیگر برای تیم ملی بازی کنی. این پیست برای ملی پوشان در همه رشته ها رایگان است، اما با من خیلی بد رفتار کردند و مجبور شدم به جای تمرین داخل ماشین بروم و چند دقیقه گریه کنم.

 

 

1509966

 


وی ادامه داد: از دیشب خیلی از ورزشکاران و هنرمندان تماس گرفتند و با من همدردی کردند. استاد پرویز پرستویی از من حمایت کردند. حتی امید جهان، یکی از خواننده های خوب ایران با من تماس گرفته بود و می گفت من یک سالن برای شما فراهم می کنم که آنجا تمرین کنید. از مسئولان فعلا کسی تماس نگرفته. من فعلا کمی صبر کردم تا واکنش مسئولان مجموعه انقلاب و وزارت ورزش را ببینم. اگر مسئولی به این موضوع توجه نکند، خودم به صورت قانونی موضوع را پیگیری می کنم. 


سهیلا منصوریان درباره کامنت شهربانو منصوریان زیر پست او که نوشته بود: «باهم میریم» و در پاسخ به این سوال که او به فکر مهاجرت به کشور دیگری است، گفت: در سال های اخیر پیشنهادات زیادی از کشورهای دیگر داشتم و شاید خیلی از اطرافیانم به من گفتند که از ایران برو، اما خانواده من و کشور من اینجا هستند. من نمی خواهم از ایران بروم و دلیلش هم مردمی هستند که از دیشب به من لطف داشتند و از من حمایت کردند.

دیدگاه‌ها