کد خبر : 1694934 | 20 تیر 1399 ساعت 18:21 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: دوست ندارم در مورد کای هاورتز صحبت کنم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد شرایط می تواند در لیگ برتر خیلی زود تغییر کند.

لمپارد: دوست ندارم در مورد کای هاورتز صحبت کنم


به گزارش "ورزش سه"، چلسی این هفته در شرایطی به مصاف شفلید می زود که بالاخره موفق شده در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار گیبرد. فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد تمدید قرارداد با تامی آبراهام صحبت کرده است.

 

فرانک لمپارد گفت: "من نمی دانستم انتظارات تا کجا پیش خواهد فت. سرنوشت در دست ماست، اما ما در چند هفته گذشته دیده ایم که چطور ممکن است همه چیز تغییر کند. این فصل برای من یک چالش بزرگ بود، من سعی کرده ام به خودم در فوتبال باور داشته باشم، در غیر این صورت دیگران نیز چنین تفکری روی من نخواهند داشت. البته من فکر می کنم ما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

 

1484175

 

امروز عمل جراحی روی زانوی بیلی گیلمور انجام شد و بنابراین ممکن است او برای سه الی چهار ماه قادر به بازی کردن نباشد. من ناامیدم، دیروز با او صحبت کردم و به بیلی دلداری دادم. او پسری سختکوش است، اما باید از عملکردی که در این فصل ارائه داده راضی باشد.

 

اخبار جذب کای هاورتز؟ در حال حاضر علاقه ای ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم و تمام تمرکز من روی بازی های بعدی چلسی است.

 

تمدید قرارداد تامی آبراهام؟ مشکل چندانی در این رابطه وجود نداشت. خوشحالم که تامی آبراهام قبعد از چند هفته موفق به گلزنی شد و امیدوارم این باعث افزایش اعتماد به نفس او شود. تامی آبراهام شخصیت بسیار مثبتی دارد و در این فصل در لیگ برتر فوق العاده بوده است."

دیدگاه‌ها