کد خبر : 1694940 | 20 تیر 1399 ساعت 18:39 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی:

سپاهانی‌ها بدانند پیراهن چه تیمی را به تن کرده اند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش در دیدار برابر سایپا به دلیل شرایط نامساعد چمن دستگردی نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد ولی فردا در نقش جهان شرایط کاملا مهیاست.

سپاهانی‌ها بدانند پیراهن چه تیمی را به تن کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش 2 امتیاز حساس را مقابل سایپا از دست داد و حالا در نقش جهان باید از پارس جنوبی جم میزبانی کند، حرف هایش را اینگونه در نشست خبری پیش از این بازی آغاز کرد: خوشحالم با تیمی بازی داریم که دنبال ارزش‌های فوتبال است. آقای افاضلی به دنبال فوتبال زیبا است و دفاعی بازی نمی‌کند. من خودم در تمام کلاس ها با ایشان بوده ام و دنبال این نیست که قشنگی فوتبال را بگیرد. آقای افاضلی دنبال فوتبال بازی کردن است. امیدوارم فردا بازی قشنگی باشد.

 

او سپس با اشاره به تیم خودش اضافه کرد: تیم ما نیز نشان داده چه فوتبال زیبایی انجام می‌دهد. باعث تاسف است که چرا زمین دستگردی چمن بلندی داشت و خشک بود اما با این حال 600 پاس دادیم و آمار خوبی درست کردیم. فکر می کنم در تاریخ لیگ دو بار اتفاق افتاده که تیمی به دروازه تیم دیگر شوتی نزده باشد. منتها بدشانس بودیم. با این حال فردا امیدوارم با زمین خوبی که فراهم شده، فوتبال خوبی بازی کنیم.

 

1509993

 

 

از قلعه نویی پرسیده که آیا با توجه به تعویق افتان بازی پارس، شناختی از این تیم دارد که او اضافه کرد: دو حالت می تواند داشته باشد. حالت مثبت می تواند این باشد که اگر بازیکن مصدومی داشته اند، رسیده است ولی از طرفی هم بازی نکردن مقابل استقلال باعث شده که دور از شرایط بازی باشند. امیدوارم بازی فردا زیبا باشد، در جدول شرایط حساسی در جدول داریم و برای حفظ جایگاه دومی به 3 امتیاز بازی نیاز داریم و امیدوارم بازی را ببریم.

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بهتر کردن تیمش دارد، گفت: همه تیم‌های بزرگ در نیم‌فصل دوم چنین شرایطی را دارند منتهی شرایط سپاهان عجیب است، طبق آمار از ابتدای فصل در هر بازی موقعیت‌های گلزنی فراوانی را داشتیم؛ برخی بازیکنان سپاهان هنوز به آن پختگی لازم نرسیده‌اند، تا بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند.
سرمربی سپاهان در خصوص مصدومین و محرومین سپاهان در بازی پیش رو گفت: محسن مسلمان و امید نورافکن را فردا در اختیار نداریم، نورافکن هنوز برای بازی آماده نشده است همچنین ترکمان نیز جزو غایبین فردا سپاهان است.

 

1509992

 

 

او سپس با اشاره به کیفیت تیمش اضافه کرد: به عنوان یک سرمربی در دو حالت خیال آسوده‌ای دارم؛ اول این‌که تیمم ایجاد موقعیت کند و دوم این‌که بازیکنانم به حریف اجازه خلق موقعیت ندهند. از ابتدای فصل بازیکنانم این کار را به نحو احسن انجام دادند و در طی تمرینات نیز بر روی ضربه به دروازه متمرکز شدیم تا تمرکز بازیکنان افزایش یابد تا برای این بازی فینال‌گونه آماده شوند.
وی در پایان گفت: کادر درمان، مدافعان سلامت جامعه هستند و زحمت می‌کشند، شرایط خوبی نیست و از مردم خواهش می‌کنم مراقب خود و خانواده‌شان باشند، به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند، تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها