کد خبر : 1694955 | 20 تیر 1399 ساعت 19:59 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

او کریس رونالدوی بعدی یونایتد است (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد بعد از سالها موفق به رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو شد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری برونو فرناندز را بهترین بازیکن جهان بعد از آغاز دوباره مسابقات فوتبال می دانند و این ستاره پرتغالی در هفته های اخیر در ترکیب منچستریونایتد فوق العاده عغمل کرده است. از زمان انتقال 68 میلیون پوندی برونو فرناندز به اولدترافورد در فصل نقل و انتقالات زمستانی، یونایتد هرگز در لیگ برتر مغلوب شده و حالا از شانس مساعدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

 

امروز بهترین های ماه جاری لیگ برتر انتخاب شدند و باز هم این برونو فرناندز که عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرد. او ماه گذشته نیز به این عنوان دست یافته بود و حالا بعد از کریستیانو رونالدو تبدیل به دومین بازیکن یونایتد می شود که به صورت متوالی به این افتخار دست یافته است. رونالدو در سال 2006 دو ماه پیاپی بهترین بازیکن ماه شد و حالا این اتفاق برای برونو فرناندز رخ داده است.

 

جالب اینجاست هر دوی این بازیکنان پرتغالی بوده و هر دو نیز از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شده اند. بدین ترتیب هواداران یونایتد می توانند امیدوار باشند برونو فرناندز نیز مانند رونالدو سالهای درخشانی را در اولدترافورد تجربه کند.

 

1510019

 

1510021

 

همچنین نونو اسپریتو، سرمربی ولورهمپتون نیز به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد. ولوز تحت هدایت او در ماه جاری سه پیروزی متوالی به دست آورده است.

 

1510020

دیدگاه‌ها