کد خبر : 1694960 | 20 تیر 1399 ساعت 20:04 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

تراکتور دست خالی‌تر از استقلال! (عکس)

غیبت یا ناآمادگی تعداد زیادی از نفرات تراکتور موجب می‌شود تا آنها با تمام توان مقابل استقلال قرار نگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد که تعداد زیادی از بازیکنان مبتلا به کرونا در این تیم که هفته قبل از سوی باشگاه  عنوان شده بودند، بهبود پیدا کردند و شرایط بازی را به دست آوردند ولی در آن سوی میدان تیم تبریزی با چالش جدی در انتخاب بازیکن بزرگسال مواجه است.

تراکتور که در نیم‌فصل دوم از لیست ۱۸ نفره‌اش سه جای خالی در فهرست نفرات بزرگسال داشته، با غیبت بازیکنان خارجی و عدم آمادگی تعدادی از نفرات با تجربه‌اش با مشکل جدی پس از تعطیلات کرونایی روبه‌رو است، اما با این وجود هواداران فوتبال آذربایجان امیدوار هستند ساکت الهامی و شاگردان‌اش در ادامه فصل به موفقیت دست پیدا کنند.

در تعطیلات چهار ماهه لیگ برتر اوکاچا حمزویی، مهاجم بلندقامت تراکتور و جفرسون یوری، مدافع میانی این تیم که اتفاقا ازجمله نفرات اصلی تراکتور بودند، دیگر به ایران برنگشتند و ویلیان میمبلا نیز که در تبریز حضور دارد، بخاطر ابتلا به کرونا برای دومین هفته پیاپی تیمش را همراهی نمی‌کند.

 

علاوه بر آنها، اشکان دژاگه نیز که کمتر از یک هفته است به تمرینات تراکتور اضافه شده و چهار جلسه تمرین گروهی داشته، احتمالا بخاطر این شرایط نتواند با آمادگی بدنی مطلوبی برابر استقلال حاضر شود و پیش‌بینی می‌شود این کاپیتان ملی کار را از روی نیمکت آغاز کند.

از سوی دیگر، مسعود شجاعی کاپیتان اول تراکتور نیز که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شده هم بخاطر عدم آمادگی بدنی بالا در دیدار هفته قبل به‌عنوان یار تعویضی برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفت که هیچ بعید نیست با شرایطی که دارد، این هفته هم مقابل استقلال در نیمه دوم به کار گرفته شود.

 

1510029

 

جدا از دو کاپیتان ملی و غیبت بازیکنان خارجی، ایمان سلیمی مدافع میانی تراکتور نیز که در دیدار هفته بیست و دوم مقابل نساجی با وجود بیماری به میدان رفت و بخاطر نداشتن شرایط جسمانی مناسب در بازی اخیرشان به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب قرار گرفت، امیدوار است تا دیدار فردا مقابل استقلال به شرایط مطلوب برسد تا فرصت بازی را به دست بیاورد.

چنین شرایطی در تراکتور موجب شده تا دست ساکت الهامی از استقلالی‌ها که بیماران‌شان بهبود یافته، خالی‌تر باشد و او شاید مجبور شود مثل هفته‌های قبل به جای استفاده از بازیکنان اسم و رسم‌دار، از نفرات جوان خود در ترکیب تیمش بهره ببرد.

دیدگاه‌ها