کد خبر : 1694979 | 20 تیر 1399 ساعت 21:03 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

PSG به دنبال غلبه بر یک طلسم عجیب

پاری سن ژرمن کار دشواری برابر آتالانتا دارد و تاریخ نیز موید همین موضوع است.

PSG به دنبال غلبه بر یک طلسم عجیب

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن بعد از چند فصل عجیب و پذیرش شکست های دراماتیک در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، امسال موفق به غلبه بر دورتموند شد و قرعه کشی امروز ظهر نشان داد آنها باید در مرحله یک چهارم به مصاف تیم آماده جامپیرو گاسپرینی بروند.

 

1485245

 

اما پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا هرگز یک باشگاه ایتالیایی را شکست نداده است. آنها در سال 1995 در نیمه نهایی به مصاف میلان رفتند که هر دو دیدار شکست خوردند. همچنین پاری سن ژرمن در فصل 01-2000 و 19-2018 دو دیدار رفت و برگشت برابر میلان و ناپولی در مراحل گروهی انجام داد که هر چهار مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید و حالا توماس توخل امیدوار است این طلسیم عجیب امسال و مقابل آتالانتا شکسته شود.

 

آتالانتا در این فصل تیمی فوق العاده و هجومی نشان داده و تحسین بسیاری را در لیگ قهرمانان برانگیخته است. اما حالا گاسپرینی و آتالانتا برای ادامه رویاپردازی این فصل حالا به سد محکمی به نام پاری سن ژرمن برخورد کرده اند. هر نتیجه ای حاصل شود برنده برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان راه خواهد یافت. پاری سن ژرمن امیدوار است امسال بالاخره سرمایه گذاری های آنها جواب دهد و این تیم حداقل حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند.

دیدگاه‌ها