کد خبر : 1694986 | 20 تیر 1399 ساعت 21:25 | 38.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مالک PSG به قرعه دشوار برابر آتالانتا

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن از غیبت هواداران این تیم در لیگ قهرمانان ابراز تاسف کرد.

واکنش مالک PSG به قرعه دشوار برابر آتالانتا

 

به گزارش "وذزش سه"، امروز ظهر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و پاری سن ژرمن برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید به مصاف آتالانتای شگفتی ساز برود. ناصر الخلیفی مدغی شد هدف اول تیمش فتح جام های داخلی است و در ادامه تمرکز آنها معطوف به لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

ناصر الخلیفی گفت:  "ما مشتاقانه در انتظار رویارویی جالب توجه با آتالانتا هستیم، ما مثل همیشه به این حریف نیز احترام می گذاریم و آتالانتا این فصل جای خود را به عنوان یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایتالیا تثبیت کرده است.

 

1497397

 

ما نمی توانیم برای لذت بردن از احساس خاص بازی کردن در لیگ قهرمانان صبوری کنیم، گرچه این قالب جدیدی برای برگزاری لیگ قهرمانان است و متاسفانه همه هواداران ما نمی توانند در لیسبون ما را همراهی کنند. اما می دانم که می توانیم روی حمایت فوق العاده همه هواداران مان در پاریس، فرانسه و سراسر جهان حساب باز کنیم.

 

ما می دانیم که هواداران چقدر مشتاقانه منتظر هستند تا دوباره حس قوی شان را با باشگاه تقسیم کنند. اما ابتدا دو فینال جام های داخلی را در پیش رو داریم که در پایان ماه انجام خواهد شد. این دو بازی سطح بالا برای بازیکنان و کارکنان ما خواهد بود. آنها کاملا روی این دو بازی متمرکز هستند و بعد از آن قلب بازیکنان و کادر فنی معطوف به افتخارآفرینی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

دیدگاه‌ها