کد خبر : 1694987 | 20 تیر 1399 ساعت 21:17 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال راهکار مناسب برای ریکاوری بازیکنان هستیم؛

آذری: بازیکنان ما از 22 تیرماه تمرین انفرادی می‌کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می گوید با بررسی اسناد و مدارک دو تست مبتلاشدگان تیمش، تصمیم به تعویق بازی بعدی تیم نیز گرفته شده است.

آذری: بازیکنان ما از 22 تیرماه تمرین انفرادی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، فولادخوزستان و استقلال تهران دو باشگاهی بودند که به دلیل مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنانشان از حضور در بازی های هفته بیست و سوم امتناع کردند.


در تست راستی آزمایی البته 4 بازیکن از 9 بازیکن استقلال با تست منفی مواجه شده اند ولی سعید آذری می گوید تست تمامی بازیکنان این تیم که به کرونا مبتلا شده اند، همچنان مثبت است.


مدیرعامل فولادخوزستان در این مورد در گفتگویی با شبکه ورزش اینطور صحبت هایش را آغاز کرد:«ما هفته گذشته که تست گرفتیم، هشت بازیکن با تست مثبت داشتیم و بقیه Border Line بودند. در تست کرونا یا مثبت هستید یا منفی یا چیزی میانه این دو که به آن "بوردر لاین" می گویند.»


او سپس ادامه داد:« علیرغم اینکه ما اردویمان را در تهران برگزار کردیم و در دانشگاه الغدیر تمرین کردیم، تعدادی از بچه های ما شروع به نشان دادن علائم بیماری کردند. به محض مشاهده این موضوع، تست مجددی گرفته شد و در حالی که تیم را برای بازی به مازندران اعزام کرده بودیم، مجبور به بازگرداندن آنها شدیم. ما می خواستیم بازی کنیم ولی شنبه به ما اطلاع دادند که هشت نفر از بازیکنانی که نشانه های بیماری را بروز داده بودند نیز به بیماری کرونا مبتلا شده اند و تعداد کرونایی های ما به عدد 16 رسید. بنابراین بر اساس وظیفه اخلاقی با فدراسیون مکاتبه کردیم و  چون بالای 25 درصد اعضای تیم ما گرفتار شده بودند، بازی ما کنسل شد.»


مدیرعامل فولادخوزستان در مورد لغو دو بازی تیم و برنامه  بعدی بازی هایشان، اینطور صحبت کرد و افزود:« مدارک و مستندات ما براساس دو تستی که در اهواز انجام دادیم و فدراسیون به ما اعلام کرده بود، بررسی شد و درنهایت مقرر شد که بازگشت بچه های ما از 22 تیر می تواند اتفاقات بیفتد. من در این مورد نمی توانم دقیق صحبت کنم، چون پزشک نیستم ولی تشخیص داده اند که دو تست پی سی آر باید تا تاریخ 22 تیرماه گرفته شود و اگر منفی بود، بازیکنان ما که درگیر شده اند می توانند تمرینات انفرادی را شروع کنند.»

 


او ادامه داد:« ما الان با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بعد از دو هفته قرنطینه بازیکنان ما نمی توانند به شرایط بازی برسند. ما الان دغدغه آمادگی بازیکنانمان را داریم. ما باید چهارمین دوره آماده سازی تیممان را پشت سر بگذاریم. این پدیده برای اولین بار در حال رخ دادن است و باید راهکاری های مناسبی برای ریکاوری بچه ها پیدا کنیم تا عملکردشان خیلی پایین نیاید.»

دیدگاه‌ها