کد خبر : 1695020 | 20 تیر 1399 ساعت 23:19 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ باید جدیت بیشتری داشته باشد

فکری: بازیکنان به پیروزی برابر نفت آبادان فکر می‌کنند

سرمربی نساجی با اشاره به روحیه بالای شاگردانش، ابراز امیدواری کرد برابر نفت آبادان نیز به نتیجه مطلوبی دست یابند.

فکری: بازیکنان به پیروزی برابر نفت آبادان فکر می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از لغو دیدار هفته گذشته نساجی مقابل فولاد خوزستان، اکنون محمود فکری امیدوار است در ادامه روند موفق نتیجه گیری تیمش برابر نفت آبادان نیز به نتیجه مناسبی دست یابند.

 

سرمربی نساجی درباره وضعیت تیمش گفت: جا دارد قبل از شروع صحبت هایم تسلیتی بابت درگذشت عابدیان که عکاس مازندرانی بود و سال ها در این حوزه زحمت کشیدند و به خانواده ایشان و جامعه رسانه تسلیت می‌گویم. بعد از بازی فولاد که انجام نشد خودمان را برای دیدار با نفت آبادان مهیا کردیم. تیمی که شانس دستیابی به سهمیه را دارد. تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. با توجه به اینکه طی دو دیدار به برتری رسیدیم و از روحیه خوبی برخوردار هستیم امیدوارم بتوانیم ضمن کسب نتیجه و ارائه بازی خوب با شرایط خوبی کار را پایان دهیم.

وی درباره محرومیت شاگردانش گفت: یک محروم داریم که در بازی قبلی نبود و البته بازی برگزار نشد و به این بازی کشیده شد. چند مصدوم هم داریم و برای این بازی اما آماده هستیم.

 

فکری در واکنش به وقفه های شکل گرفته و لطماتی که می تواند وارد کند گفت: با توجه به اینکه این اپیدمی در دنیاست نمی شود همه پیش بینی ها را صورت داد اما امیدوارم سازمان لیگ و ... شرایطی را شکل دهند که بازی ها بدون دغدغه انجام شود. لازمه آن این است که هم سازمان لیگ و هم باشگاه ها همکاری بیشتری داشته باشند. ما هم امیدوارم همه باشگاه ها و پرسنل آن سلامت باشند اما شاید اتفاقاتی هم بیفتد. اما امیدواریم در ادامه سازمان لیگ جدیت بیشتری داشته باشد تا بازی ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها