کد خبر : 1695058 | 21 تیر 1399 ساعت 10:20 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مدیریت ماشین سازی با بابک مرادی

در پایان دیدار ماشین سازی – پرسپولیس که با شکست تیم ماشین سازی همراه بود، اتفاقی قابل توجه در لحظه تعویض ستاره این تیم رخ داد.

جلسه مدیریت ماشین سازی با بابک مرادی

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی که یکی از بازیکنان خوب و کلیدی تیم  ماشین سازی به شمار می رود بعد از تعویض در بازی با پرسپولیس به تصمیم رضا مهاجری اعتراض کرد و این در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود. به خصوص لحظه ای که بطری آب را شوت کرد. او در دقیقه 59 این بازی جای خود را به اتابک زارعی داد.

 

به هر صورت با تصمیم رضا مهاجری فعلا بابک مرادی حق حضور در تمرینات ماشین سازی را ندارد تا در جلسه با باشگاه شرکت کند. ماشین سازی هفته هاست که در لیگ برتر خوب نتیجه نمی گیرد و بعد از آمدن رضا مهاجری هم دو مسابقه را با شکست پشت سر گذاشته است. با این حال ماشین سازی در حال حاضر جز گزینه های سقوط بشمار نمی رود و 6 امتیاز از دومین نامزد سقوط کننده پیش است و این امنیت خاطر به دلیل امتیازاتی است که تیم در دور رفت بازی ها کسب کرده است.

 

دو تعویض زودهنگام از سوی رضا مهاجری دراین بازی تعجب خیلی ها را به همراه داشت؛ در دقیقه 56 هم خرم الحسینی بعد از اینکه متوجه شد باید زمین بازی را ترک کند کاملا مشخص بود به این تصمیم راضی نیست؛ اما شکل اعتراض او همانند بابک مرادی که 3 دقیقه بعد تعویض شد، چندان حاد نبود. گفته می شود دلیل تعویض این دو بازیکن تکروی آنها بوده است.

دیدگاه‌ها