کد خبر : 1695071 | 21 تیر 1399 ساعت 10:59 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

ترابی - علیپور حالا بهتر از شیخ - قایدی (عکس)

علی علیپور و مهدی ترابی روی هم ۱۸ گل زده‌اند و حالا آماری بهتر از زوج خط حمله استقلال دارند.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته پرسپولیس با یک مهاجم در مقابل ماشین سازی قرار گرفت. علی علیپور در خط حمله قرار داشت و ترابی در سمت چپ خط میانی به میدان رفت.

 

اما پرسپولیس برای گل تا دقیقه ۸۵ صبر کرد تا این که علیپور با حرکت اتابک زارعی سرنگون شد و ترابی پنالتی را تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس با همین گل پیروز میدان شود و زوج علیپور - ترابی نیز بهترین آمار را در لیگ برتر ثبت کند.

 

پیش از کرونا و تعطیلی چند ماهه لیگ، این شیخ دیاباته و مهدی قایدی بودند که با ۱۷ گل آمار فوق العاده ای را داشتند اما حالا زوج خط حمله پرسپولیس با گلزنی در سه هفته متوالی به ۱۸ گل رسیده و صدرنشین است.

 

نکته جالب این است که علیپور که تک مهاجم سرخپوشان بود، یک موقعیت گل دیگر هم خلق کرد تا نشان دهد علی رغم میل بالا برای گلزنی، تلاش می‌کند تا هم تیمی ها را نیز در موقعیت قرار دهد.

 

این دو روی هم ۵ شوت به دروازه حامد لک داشتند که تنها یکی در چارچوب بود. شاید اگر دقت بیشتری داشتند، می‌توانستند با عملکردی بهتر زمین را ترک کنند و ۲۰ گله شوند. حالا این دو روی هم ۵۰ درصد گل های سرخپوشان در لیگ نوزدهم را زده‌اند که ارزش هر یک را به وضوح آشکار می‌کند.

 

1510083

دیدگاه‌ها