کد خبر : 1695078 | 21 تیر 1399 ساعت 11:25 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

با سه تغییر قطعی نسبت به دیدار رفت مقابل گل‌محمدی

نکو به فکر دبل یحیی در لیگ 19(عکس)

تیم فولادخوزستان به دنبال ششمین برد متوالی خود است و باید در دیدار این هفته خود به مصاف پرسپولیس برود.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان با تعویق مسابقه امروزش برابر نفت مسجدسلیمان به زمان نامعلوم باید تمرینات خود از روز یکشنبه را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده کند. شاگردان نکونام که هنوز آمار دقیقی از لحاظ اینکه کدامشان دچار این بیماری شده‌اند، به بیرون نیامده باید دیدار پنج‌شنبه خود را برابر پرسپولیس انجام بدهد.

 

این دومین تقابل نکونام و یحیی گل محمدی دو سرمربی جوان لیگ‌برتر است که آینده برای آن‌ها خواهد بود، این دو در هفته چهارم تیم‌های خود را برابر هم هدایت کردند، یحیی که در آن‌زمان سرمربی شهرخودرو مشهد بود در ورزشگاه امام رضا تیمش را برای دیدار با فولاد به میدان فرستاد.

 

شاگردان نکونام در این دیدار با ضربه دقیق شیمبا در ثانیه‌های پایانی روی پاس وحید نامداری به گل رسیدند تا سه امتیاز خود را به اهواز ببرند و اولین برد خود را جشن بگیرند. فولادخوزستان اما در نیم‌فصل دوم روند فوق‌العاده داشته و تغییرات و خریدهای باعث شده به یکی از ترسناک‌ترین تیم‌ها تبدیل شود، آمادگی بدنی بازیکنان این تیم که زیر نظر مربی بدنساز اسپانیایی آماده شده‌اند نیز مشهود است.


نکونام باید پس از پنج برد متوالی تیمش را به این دیدار بفرستد و امیدوار است تا همچنان این روند را ادامه بدهند و با سه امتیاز دیدار را ترک کنند. فولاد خوزستان نسبت به ترکیب خود در دیدار رفت مقابل شهرخودرو ، ایوب والی را به دلیل مصدومیت و شهاب گردان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و البته روح‌الله سیف‌الهی نیز از این تیم جدا شده و به تیم شهرخودرو پیوسته است.

 

ترکیب فولاد در دیدار نیم‌فصل اول برابر تیم یحیی گل محمدی را مرور می‌کنیم:


شهاب گردان، عارف آقاسی، ایوب والی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان، روح‌الله سیف‌الهی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، محمد قاسمی‌نژاد و شیمبا.

 

1510164

دیدگاه‌ها