کد خبر : 1695082 | 21 تیر 1399 ساعت 11:42 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاباتا، مجانی همبازی پورعلی گنجی می‌شود

هافبک برزیلی‌الاصل تیم الریان مورد توجه ویژه باشگاه العربی قطر قرار دارد تا در فصل آتی با پیراهن این تیم به میدان برود.

تاباتا، مجانی همبازی پورعلی گنجی می‌شود

به گزارش ورزش سه، منابع خبری نزدیک‌ به باشگاه العربی قطر خبر دادند که رودریگو تاباتا هافبک برزیلی - قطری را زیر نظر دارند تا به خدمت بگیرند. دوروز قبل از سوی باشگاه الریان اعلام شد که قرارداد تاباتا کاپیتان تیم خود را برای فصل آینده تمدید نخواهند کرد و این فرصتی برای تیم‌های دیگر ایجاد کرد تا این بازیکن 39 ساله را به خدمت بگیرند.

 

مطمئنا اگر این انتقال نهایی شود برای تیم و هواداران العربی یک انتقال موفق خواهد بود چرا که این بازیکن تجربه زیادی هم در لیگ قطر و هم در مسابقات آسیایی لیگ قهرمانان و همچنین بازی در تیم قطر دارد و تجربه وی می‌تواند بسیار به این تیم کمک کند. و برگ برنده‌ای برای العربی در فصل آتی باشد. باشگاه العربی منتظر این هستند تا قرارداد تاباتا با الریان فسخ شود و سپس با این بازیکن قرارداد ببندند تا این انتقال مجانی باشد و بابت آن به باشگاه الریان پولی نپردازد.

 

هواداران العربی این انتقال احتمالی را هدیه بزرگی دانسته‌اند تا تاباتا بزرگ را در تیم خود ببینند و قطعا قرارداد با این بازیکن روی بودجه این باشگاه تاثیر خواهد گذاشت و امیدوار هستند تا این هافبک برزیلی‌الاصل را به خدمت بگیرند تا در فصل آتی تفاوت‌ها را رقم بزنند. تا کنون البته این موضوع قطعی نشده و در باشگاه العربی دو دیدگاه در خصوص تاباتا وجود دارد، یکی عقد قرارداد با این بازیکن و دیگری رد کردن این گزینه و به خدمت گرفتن بازیکنی با سن کم‌تر است. تاباتا در لیگ قطر برای تیم‌های الریان و السد به میدان رفته و هنوز از سوی وی تصمیم قطعی برای فصل آتی اعلام نشده است.

 

دیدگاه‌ها