کد خبر : 1695085 | 21 تیر 1399 ساعت 11:54 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوزین مربی موقتی که موقت نیست؟

امشب و در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر شهر خودرو در استادیوم امام رضا (ع) میزبان سایپا خواهد بود.

کوزین مربی موقتی که موقت نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، شهر خودرو بعد از دوران کرونا در هر دو مسابقه اش به پیروزی رسیده و حالا یکی از شانس مسلم نایب قهرمانی در این فصل از بازی ها است. البته امشب بازی سختی در برابر سایپا پیش رو دارد به این خاطر که تیم نارنجی پوش به منطقه خطر نزدیک شده و همان طور که در بازی با سپاهان با امتیاز میدان را ترک کرد، تلاش می کند در مشهد نیز امتیاز کسب کند. 

 

تفاوت شهر خودرو در بازی امشب به نسبت بازی های گذشته عدم حضور مجتبی سر آسیایی روی نیمکت تیم است. او پیش از این بازی از سمت خود استعفاء داد و استفانو کوزین دستیارش هدایت تیم را برعهده گرفته است. 

 

به نظر می رسد مربی ایتالیایی بدون دغدغه کارش را در تیم شهر خوردو به عنوان سرمربی آغاز کند چرا که به او نگفته اند سرمربی موقت تیم هستی. او با هر نتیجه ای تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود و واقعیت این است که باشگاه برنامه ای برای انتخاب جانشین مجتبی سرآسیایی ندارد. باشگاه گفته بعد از بازی با سایپا برای بررسی استعفای مجتبی سر آسیایی جلسه تشکیل خواهد داد. هم چنین خبر رسیده برخی تلاش می کند رابطه دوباره این مربی جوان با باشگاه شهر خودرو را برقرار کنند. به خصوص که سر آسیایی بعد از جدایی از شهر خودرو در یادداشتی از تماشاگران تیم خواست از مالک باشگاه حمایت کنند. 

 

در عین حال برنامه باشگاه برای در اختیار نگرفتن مربی جدید به طور حتم راه بازگشت مجتبی سر آسیایی به شهر خودرو را باز خواهد گذاشت چراکه رابطه حسنه سرآسیایی و حمیداوی همواره زبانزد بوده و پست سرمربی مستعفی هم حکایت از این دارد که اختلافات عمق زیادی ندارد.

دیدگاه‌ها