کد خبر : 1695093 | 21 تیر 1399 ساعت 12:35 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

حجت نظری هرچه زودتر عذرخواهی کند

مطهری: سیدجلال ستون است ،جوانها قدر بدانند

پرسپولیس در یکی از کلیدی ترین بازی هایش در راه قهرمانی به پیروزی رسید تا در فاصله شش هفته به پایان رقابت ها در یک قدمی ششمین جامش در لیگ برتر باشد.

مطهری: سیدجلال ستون است ،جوانها قدر بدانند

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس با تعداد زیادی مصدوم و غایب به تبریز رفته بود و همین باعث شد که بازی این تیم برابر ماشین سازی یک مسابقه دشوار به نظر برسد اما پرسپولیسی ها از همان ابتدا بازی و مالکیت را در اختیار داشتند و در نهایت هم با یک گل به سه امتیاز با ارزش رسیدند.


حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در ارتباط با این بازی گفت:" علیرغم اینکه چند بازیکن خوبمان را نداشتیم ، اما همانطور که همیشه گفته ایم که ما یک تیم هستیم، توانستیم از نظر فرم فوتبال بازی خوبی انجام بدهیم. " اوافزود:" قبل از بازی با پیکان گفته بودم که باید بهتر شویم و در این بازی به وضوح دیدیم که تیم روانتر شده و با شرایط بهتری بازی کرد و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. آنچه خوشحالترمان می کند فرم و شکل بازی است که توانستیم 7-8 موقعیت خوب روی دروازه حریف بسازیم. این حس خوبی می دهد که بتوانیم نسبت به آیند امیدوار باشیم."


او همچنین گفت:" با توجه به نفراتی که نداشتیم روش متفاوتی را در این بازی در نظر گرفتیم. امیدوارم همه بچه ها سلامتی شان را به دست بیاورند. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. فکر می کنم در این هفته نادری و عالیشاه بتوانند برگردند و برای بازی بعد با مشکل کمتری از نظر کمبود بازیکن مواجه خواهیم بود."


کلیدی ترین بازی


مربی تیم پرسپولیس درباره اهمیت بازی ماشین سازی و سه امتیاز این دیدار گفت:" به نظر من این یکی از کلیدی ترین بازی ها برای رسیدن به قهرمانی بود. خداراشکر به این سه امتیاز رسیدیم و کارمان راحت تر شد اما وظیفه مان این است که این روحیه را در تیم تا آخرین لحظه نگه داریم چرا که تا جام را در دستانمان نگرفته ایم نباید فکر کنیم کار تمام شده است. خوشبختانه بچه های پرسپولیس واقعا از نظر روحی و شخصیتی در سطح بالایی هستند و ذهنشان همیشه برنده خواه است."


او در رابطه با بازی های آینده پرسپولیس و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:" همیشه تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و همه باید در قالب تاکتیکی تیم قرار بگیرند. در این سه هفته به خاطر کمبودها خیلی از بازیکنان در پست های متفاوت بازی کردند اما به نحو احسن توانستند خودشان را با این موضوع تطبیق بدهند. برای لیگ قهرمانان آسیا هم بعد از لیگ برتر برنامه ریزی می کنیم ، تیم تا آن زمان کامل تر خواهد شد و ما هم سعی می کنیم با طرحی ویژه ای به این مسابقات برویم."


او درباره خریدهای گرانقیمت تیم هایی مثل الدحیل هم گفت:" ما نمی توانیم ستاره های میلیون دلاری بین المللی را بگیریم اما به کار تیمی و توانایی بچه ها اعتقاد کامل داریم و براساس آن به بازی های آسیایی می رویم. ما کادرفنی خوبی داریم که در راس آن آقای گل محمدی است، نه اینکه خودم در این کادر باشم اما فکر می کنم کادرفنی با هم چفت هستند و همه دلسوز و با همه وجودشان کار می کنند."


نزدیکترین بازی به ایده های یحیی


مطهری با بیان اینکه بازی با ماشین سازی از نظر فرم بازی نزدیکترین چیز به خواسته ها و سبک تاکتیکی گل محمدی است گفت:" در شروع کارمان علیرغم تایم کمی که داشتیم تراکتور را دو بر صفربردیم. نتیجه عالی بود اما سبک فوتبالمان آن چیزی نبود که می خواستیم. فوتبال ما هر بازی که گذشت بهتر شد و بازی آخر در زمان شیوع کرونا با شهرخودرو همه دیدند که چقدر خوب بازی کردیم. تعطیلی به دلیل شیوع کرونا وقفه ای ایجاد کرد اما باز شروع کرده و بازی به بازی بهتر شدیم. ما روشی را بازی می کنیم که بازیکنان درزمین جای مشخصی ندارند و این نیاز به تمرین زیاد دارد اما بازیکنانمان آنقدر حرفه ای و قوی هستند که خیلی زود توانستند خودشان را در این قالب قرار بدهند."


مطهری درباره بازی بازیکنان جوانی مثل سعیدحسین پور و مهدی عبدی هم گفت:" قبلا راجع به جوان ها صحبت کردم و بازهم می گویم باید قدراین پیراهن را بدانند. در پرسپولیس بودن سخت است و باید خودشان را در بالاترین سطح نگه دارند. حسین پور دیروز خوب بازی کرد ولی او توانایی این را دارد که قوی تر بازی کرده و جایگاه ثابتی را در تیم برای خودش پیدا کند."

 

1510188


سید ستون پرسپولیس


مربی پرسپولیس با اشاره به بازگشت سیدجلال حسینی هم گفت:" همیشه گفته ام بازهم می گویم که سیدجلال ستون و کاپیتان تیم است. او یک بازیکن حرفه ای و کاملا در اختیار تیم و کادرفنی است و هر زمان که نیاز بوده بالاترین کیفیتش را به نمایش گذاشته است. از سید واقعا ممنونم."


سرنوشت مبهم فولاد


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی هفته آینده برابر فولاد گفت:" هنوز هیچ چیزی نمی دانیم که بازی برگزار می شود یا نه. اما بازی با فولاد سخت است ، آن ها تیم مورد احترامی هستند. از بچه ها می خواهم که تمام تمرکزشان را روی این بازی و موفقیت در آن بگذارند. بازی با فولاد سنگین است ولی خودمان را آماده می کنیم که امتیاز کامل این بازی را بگیریم. ما مطابق برنامه برای بازی روز پنجشنبه آماده می شویم."


مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این پرسپولیس می تواند در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز به فکر کسب جام باشد گفت:" چرا که نه. مربیان قبلی در سال های قبل توانستند و پرسپولیس با یحیی و مربی ایرانی هم می تواند قهرمان شود. گل محمدی واقعا جنتلمن است، نه اینکه چون با او کار می کنم اما یحیی قبلا شایستگی هایش را ثابت کرده و امیدوارم پرسپولیس با او به حقش برسد."


او افزود:" ضمن اینکه یک تیم از بازیکنان فوق العاده داریم. در پرسپولیس شما هیچ خودخواهی نمی بینید. همه کاملا در اختیار تیم هستند. بهترین نمونه اش همان صحنه ای است که سیدجلال در برابر پیکان دقیقه نود به زمین می رود و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کند. امیدوارم شرایط مدیریت باشگاه زودتر مشخص شده و مشکلات حل شود. جا دارد از افشین پیروانی تشکر کنم که زحمت زیادی برای تیم می کشد. بخصوص اینروزها در اجرای پروتکل او تلاش مستمری دارد."


مربی تیم پرسپولیس در پایان نیز با اشاره به حرف های حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال که گفت بود : اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم. هم گفت:" به نظر من کسی که در شورای شهر و منتخب مردم تهران است خیلی باید روی حساب و کتاب صحبت کند و نظرات سطحی ندهد.ایشان در حد جایگاهش صحبت نکرده و باید به مسایل کلان ورزش نگاه کند. باید دنبال ساختن ساختار باشگاه باشند. به نظرم ایشان باید هرچه زودتر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند."

دیدگاه‌ها