کد خبر : 1695100 | 21 تیر 1399 ساعت 12:50 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

مطمئن باشید ماشین سقوط نمی کند

زاهدی: پنالتی فدای سر اتابک زارعی!

مسیح زاهدی می‌گوید که تیم ماشین سازی بازی های شش امتیازی را پیش رو دارد اما قطعا سقوط نخواهد کرد.

زاهدی: پنالتی فدای سر اتابک زارعی!

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی مدافع راست تیم ماشین سازی که نمایش درخشانی در مقابل پرسپولیس داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بازی دیشب گفت: تیم ما تیم خوبی است و تقریبا هم خوب بازی کردیم. البته خیلی خوب نبودیم و موقعیت زیاد نساختیم اما به هر حال تمام تلاش خود را کردیم که نتیجه لازم را کسب کنیم و مقاومت خیلی خوبی هم داشتیم. من هم دفاع کناری بودم و نیاز تیم بود که اینجا بازی کنم. در این سال ها در گسترش فولاد و ماشین سازی این پست را داشتم و هر جا که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم.

 

زاهدی همچنین در مورد احتمال سقوط ماشین سازی پاسخ داد:  ما الان احساس سقوط داریم اما تیم های پایین جدول ما بازی های رودررو دارند. ما 4 بازی شش امتیازی با پارس جنوبی، سایپا، گل گهر و ذوب آهن داریم که کارمان را سخت می کند. اما باید در این بازی ها برنده شویم تا رتبه بهتری کسب کنیم.

 

وی درباره نجات دروازه تیمش در یک صحنه گفت: ما مدافع هستیم و باید از دروازه محافظت کنیم. سرمربی به ما گفته بود تا آخرین لحظه توپ را دنبال کنیم و به هر موقعیت بدبین باشیم و خوشحالم که در آن صحنه توانستم دروازه تیم را نجات دهم.

 

مدافع ماشین سازی درباره صحنه پنالتی منجر به گل پرسپولیس هم عنوان کرد: اتابک بازیکن جوان ماست و باید تجربه کند. آن صحنه پنالتی بود چون روی علیپور خراب شد. او بازیکن جوان و خوبی است و این پنالتی هم فدای سرش!

 

مسیح زاهدی درمورد بازی با ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و نفرات بسیار خوبی دارد و شب گذشته هم دیدید که پنج گل به شاهین بوشهر زد. آقای بوناچیچ هم مربی بادانشی هستند و من هم شاگرد ایشان بودم  اما ما باید نتیجه قابل قبول بگیریم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم و در جدول هم وضعیتمان را بهتر کنیم.

 

او درباره تاکتیک دفاعی ماشین سازی هم اظهار داشت: آقا رضا (مهاجری) هم گفتند که بضاعت تیم ما در همین حد است. ما نسبت به پارسال بازیکنان زیادی را از دست دادیم، پارسال جلوی پرسپولیس تعداد حملات یکسان بود. ببینید جلوی استقلال و پرسپولیس چه عملکردی داشتیم؛ آن بازی ها نشان دهنده کیفیت ما بود. بازیکنان ما الان جوان تر شده اند و کار سخت تر شده و باید تلاش بیشتری انجام دهیم. سال پیش پیمان بابایی، سعید مهری و احمد موسوی و... در تیم ما بودند که حالا رفته اند و ستاره تیم خودشان هستند.

دیدگاه‌ها