کد خبر : 1695156 | 21 تیر 1399 ساعت 16:37 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

استنلی به ترکیب اصلی می رسد؛ 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پارس جنوبی جم

سه امتیاز دیدار برابر شاگردان همون افاضلی برای حفظ جایگاه دومی طلایی پوشان ضروری به نظر می رسد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پارس جنوبی جم 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان مقابل سایپا تیمی تمام هجومی بود که البته به نتیجه دلخواهش نرسید تا اختلافش با صدر جدول به عدد 12 برسد و حالا با توجه به برد پرسپولیس مقابل ماشین سازی غفلت هر یک از تیم های پایین آنها و همینطور سپاهان می تواند این اختلاف را بیشتر هم بکند.


پس امیرقلعه نویی تیمش را برای پیروزی وارد زمین خواهد کرد و امیدوار است همانطور که در کنفرانس خبری نیز روی این موضوع تاکید داشت، پارس جنوبی جم مانند سایپا به یک بازی کاملا تدافعی روی نیاورد.


برای این بازی بدون شک نیازمند در ترکیب اصلی تیم مانند همیشه شماره یک را بر تن خواهد کرد و محمد طیبی  و مهدی زاده هم زوج قلب خط دفاعی خواهند شد تا در کنار مرتضی منصوری و سعید آقایی، خط دفاعی 4 نفره تیم را تشکیل بدهند.


در بخش میانی زمین حضور مهدی کیانی تضمین شده است و سروش رفیعی هم با پشت سر گذاشتن مصدومیت ناشی از مچ پا، آماده حضور در ترکیب اصلی تیم است ولی شاید همین مصدومیت باعث شود که سرمربی سپاهان زیاد به او فشار نیاورد و شماره 73 طلایی پوشان کار را از روی نیمکت آغاز کند. نفر سوم خط میانی سپاهان در بازی های قبلی محمد کریمی بوده و در این دیدار هم به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
در این بازی به نظر می رسد که استنلی کی روش در نهایت به ترکیب اصلی برسد و در کنار محمد محبی به عنوان وینگر چپ و محمدرضا حسینی به عنوان وینگر چپ، سه مهاجم اصلی سپاهان را در مصاف با پارس جنوبی جم تشکیل بدهد.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پارس جنوبی جم: 
پیام نیازمند- سعید آقایی، مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

دیدگاه‌ها