کد خبر : 1695159 | 21 تیر 1399 ساعت 16:55 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

بارسلونا نگران قضاوت داور بحث برانگیز والنسیایی

متئو لاهوس داور اهل والنسیا که میان هواداران بارسلونا هیچ محبوبیتی ندارد امشب قضاوت دیدار حساس وایادولید و بارسا را عهده دار خواهد بود.

بارسلونا نگران قضاوت داور بحث برانگیز والنسیایی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسا در یک بازی حساس و کلیدی امشب باید در زمین رئال وایادولید به میدان برود. هر لغزشی ممکن است باعث از دست رفتن شانس قهرمانی برای آبی اناری ها شود. رئال می تواند در صورت مساوی یا شکست بارسا، دوشنبه شب گرانادا را شکست داده و قهرمانی اش را قطعی کند.

 

 

1510234

 

 

داور بازی امشب بارسا متئو لاهوس است که در بازی اخیر بارسلونا و اتلتیکو داور وی ای آر بود. او به دلیل خطای مارک آندره تراشتگن روی پنالتی دیه گو کاستا دستور به تکرار ضربه داد در حالی که گلر آلمانی موفق به مهار توپ شده بود. تکرار پنالتی را سائول تبدیل به گل کرد در حالی که هنگام ضربه او، آنخل کوریا زودتر وارد محوطه جریمه شده بود ولی این بار لاهوس دستور به تکرار نداد. وی ای آر در صحنه خطای خیمنس روی پیکه درون محوطه جریمه اتلتیکو هم دخالت نکرد. بارسلونا خاطرات تلخ دیگری نیز از قضاوت های لاهوس دارد و به همین دلیل نگران بازی امشب است.

 

هفت بازیکن بارسا 4 اخطاره هستند(پیکه، راکیتیچ، ویدال، جونیور فیرپو، برایثویت، مسی و سوارز) و در صورت کارت گرفتن از لاهوس، بازی برابر اوساسونا را از دست خواهند داد و با توجه به نفرات اندک حاضر در تیم اول بارسا، این می تواند خطرساز باشد.

 

 

1510232

دیدگاه‌ها